Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмаль, О. В.-
dc.contributor.authorSmal, O. V.-
dc.date.accessioned2016-02-29T14:47:30Z-
dc.date.available2016-02-29T14:47:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСмаль О. Засоби моделювання знань у сучасному англомовному лекційному дискурсі / О. Смаль // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 24. – С. 134–139.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’ 22:81’42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8529-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні типи знань та встановлено їхнє місце в лекційному дискурсі; визначено й обґрунтовано основні засоби моделювання знань у сучасній англомовній письмовій лекції. The main types of knowledge are analyzed and determined in the lecture discourse; the main means of knowledge modelling are established and proved in modern English written lecture.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтипи знаньuk_UK
dc.subjecttypes of knowledgeuk_UK
dc.subjectмоделювання знаньuk_UK
dc.subjectknowledge modelinguk_UK
dc.subjectлекційний дискурсuk_UK
dc.subjectlecture discourseuk_UK
dc.titleЗасоби моделювання знань у сучасному англомовному лекційному дискурсіuk_UK
dc.title.alternativeMeans of Knowledge Modeling in Modern English Lecture Discourseuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 24(249)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.