Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогач, Ю. І.-
dc.contributor.authorRogach, Yu. I.-
dc.date.accessioned2016-02-27T22:01:39Z-
dc.date.available2016-02-27T22:01:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРогач Ю. Маніпуляційні потенції сучасних рекламних мас-медійних текстів / Ю. Рогач // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 24. – С. 118–121.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111'272:659.13-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8509-
dc.description.abstractПропоновану розвідку присвячено вивченню особливостей організації рекламних текстів у сучасних засобах масової інформації, аналізу їхніх імпресивних функцій у контексті маніпуляції цільовою аудиторією. Особливу увагу звернено на структурно-прагматичні параметри побудови рекламних мікротекстів з урахуванням ефективності комбінаторики та кореляції вербальних і графічних одиниць у рамках сучасних лінгвістичних тенденцій. The article is devoted to the study of the peculiar features of the advertizing texts in the modern mass-media means, analysis of their impressive functions in the context of the manipulation of the target audience. A special attention has been paid to the structural pragmatic parameters of the advertizing micro-texts creation with the consideration of the effective correlation of verbal and graphic units in the course of modern linguistic trends.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectманіпуляціяuk_UK
dc.subjectmanipulationuk_UK
dc.subjectрекламні тексти засобів масової інформаціїuk_UK
dc.subjectmass-media means advertizing textsuk_UK
dc.subjectвербальні та графічні одиниціuk_UK
dc.subjectverbal and graphic unitsuk_UK
dc.titleМаніпуляційні потенції сучасних рекламних мас-медійних текстівuk_UK
dc.title.alternativeManipulative Potentials of the Modern Mass-Media Advertizing Textsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 24(249)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf907,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.