Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8450
Назва: Інтертекстуальність та алюзія: особливості прояву та виявлення (на матеріалі англомовного комерційного рекламного дискурсу)
Інші назви: Intertextuality and Allusion: Peculiarities of Displaying and Detection (on the Material of English Commercial Advertizing Discourse)
Автори: Прокопець, М. І.
Prokopets, M. I.
Бібліографічний опис: Прокопець М. І. Інтертекстуальність та алюзія: особливості прояву та виявлення (на матеріалі англомовного комерційного рекламного дискурсу) / М. І. Прокопець // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 6. – С. 183–186.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 25-лют-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інтертекстуальність
intertextuality
інтертекст
intertext
«чуже слово»
«another’s word»
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні підходи до визначення інтертекстуальності та її засобів, зроблено спробу розмежувати їх на основі сутності та типів. Основним фактором розмежування було визначено можливість трансформації та джерело, на яке посилається автор. Обґрунтовано застосування різних типів інтертекстуаль¬ності в рекламному дискурсі. In this article the main approaches to the definition of intertextuality and its means were observed, the attempt to differentiate these means according to its essence and types was made. It was defined that the main factor of differentiation is the possibility of transformation and the source of author’s reference.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8450
ISMN: УДК 811.112’43
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 6(231)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf280,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.