Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8339
Title: Аналіз показників фізичного розвитку студентської молоді
Other Titles: The Analysisof Indices of Physical Development of Student Youth
Authors: Хохла, Алла
Карпюк, Ольга
Базилевич, Ольга
Khokhla, Alla
Karpiuk, Olha
Bazylevych, Olha
Bibliographic description (Ukraine): Хохла, А. Аналіз показників фізичного розвитку студентської молоді / А. Хохла, О. Карпюк, О. Базилевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 191-194.
Issue Date: 2015
Date of entry: 21-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: студенти
фізичне виховання
фізичний розвиток
students
physical education
physical development
Abstract: Фізичне виховання являє собою спеціалізований педагогічний процес цілеспрямованої систематичної дії на людину фізичними вправами, який розв’язує низку важливих завдань. Одне з них – удосконалення основних показників фізичного розвитку. Завдання статті – проаналізувати кількісні показники фізичного розвитку студентів І–ІІ курсів; вивчити однорідність вибірки студентів І–ІІ курсів. Застосовано такі методи, як аналіз та узагальнення, педагогічне спостереження, методи математичної статистики.У дослідженні взяли участь студенти І та ІІ курсів медичного факультету ЛМНУ ім. Данила Галицького, які за станом здоров’я віднесені до основної групи фізичного виховання. Установлено, що показники маси тіла студентів І–ІІ курсів коливались у межах близько 40–110 кг; довжини тіла – 168–178 см; окружності грудної клітки – 88–95 (вдих), 82–90 cм (видих); кистьової (права й ліва) – 1–36 та 1–20 кгс – і станової динамометрії – 20–180 кгс. Виявлено однорідність вибірки студентів (хлопці та дівчата) І курсу й дівчат ІІ курсу у показниках довжини тіла, окружності грудної клітки як на вдиху, так і на видиху; середня однорідність – у показниках маси тіла, а неоднорідними вибірки були в показниках динамометрії. Хлопці ІІ курсу продемонстрували однорідність у довжині тіла й окружності грудної клітки; середню однорідність – у масі тіла та становій динамометрії. Неоднорідними вони були в кистьовій силі. Physical education is a specialized pedagogical process focused systematic action on human exercise that solves a number of important tasks. One of them – the improvement of the main indicators of physical development. Tasks Articles – analyze quantitative indicators of physical development of students and II courses; Students study the homogeneity of the sample and II courses. Applied methods such as analysis and synthesis, teacher observation, methods of mathematical statystyky. Students of I–II courses of Lviv National Medical University who according to their health condition were sorted to the main groupof physical education took part in the survey. It was found out that indices of body mass of students of I–II courses vary within – 40–110 kg; bodyheight – 168–178 cm; chestcircumference – 88–95 (inhalation); 82–90 cm (exhalation), carpal (right, left) 1–36 and 1–20 kilogram-force and torso dynamometer 20–180 kilogram-force. It was found out the homogeneity of selection of students (boys and girls) of the I course and girls of the II course in indices of body height, chestcircumference both in inhalation and exhalation; average homogeneity – in indices of body mass, and inhomogeneous were in indices of dynamometry. Students of the II course demonstrated homogeneity in body weight and chestcircumference; average homogeneity – in body mass and torso dynamometer. And inhomogeneous in carpal force.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8339
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохла.pdf315,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.