Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8339
Назва: Аналіз показників фізичного розвитку студентської молоді
Інші назви: The Analysisof Indices of Physical Development of Student Youth
Автори: Хохла, Алла
Карпюк, Ольга
Базилевич, Ольга
Khokhla, Alla
Karpiuk, Olha
Bazylevych, Olha
Бібліографічний опис: Хохла, А. Аналіз показників фізичного розвитку студентської молоді / А. Хохла, О. Карпюк, О. Базилевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 191-194.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: студенти
фізичне виховання
фізичний розвиток
students
physical education
physical development
Короткий огляд (реферат): Фізичне виховання являє собою спеціалізований педагогічний процес цілеспрямованої систематичної дії на людину фізичними вправами, який розв’язує низку важливих завдань. Одне з них – удосконалення основних показників фізичного розвитку. Завдання статті – проаналізувати кількісні показники фізичного розвитку студентів І–ІІ курсів; вивчити однорідність вибірки студентів І–ІІ курсів. Застосовано такі методи, як аналіз та узагальнення, педагогічне спостереження, методи математичної статистики.У дослідженні взяли участь студенти І та ІІ курсів медичного факультету ЛМНУ ім. Данила Галицького, які за станом здоров’я віднесені до основної групи фізичного виховання. Установлено, що показники маси тіла студентів І–ІІ курсів коливались у межах близько 40–110 кг; довжини тіла – 168–178 см; окружності грудної клітки – 88–95 (вдих), 82–90 cм (видих); кистьової (права й ліва) – 1–36 та 1–20 кгс – і станової динамометрії – 20–180 кгс. Виявлено однорідність вибірки студентів (хлопці та дівчата) І курсу й дівчат ІІ курсу у показниках довжини тіла, окружності грудної клітки як на вдиху, так і на видиху; середня однорідність – у показниках маси тіла, а неоднорідними вибірки були в показниках динамометрії. Хлопці ІІ курсу продемонстрували однорідність у довжині тіла й окружності грудної клітки; середню однорідність – у масі тіла та становій динамометрії. Неоднорідними вони були в кистьовій силі. Physical education is a specialized pedagogical process focused systematic action on human exercise that solves a number of important tasks. One of them – the improvement of the main indicators of physical development. Tasks Articles – analyze quantitative indicators of physical development of students and II courses; Students study the homogeneity of the sample and II courses. Applied methods such as analysis and synthesis, teacher observation, methods of mathematical statystyky. Students of I–II courses of Lviv National Medical University who according to their health condition were sorted to the main groupof physical education took part in the survey. It was found out that indices of body mass of students of I–II courses vary within – 40–110 kg; bodyheight – 168–178 cm; chestcircumference – 88–95 (inhalation); 82–90 cm (exhalation), carpal (right, left) 1–36 and 1–20 kilogram-force and torso dynamometer 20–180 kilogram-force. It was found out the homogeneity of selection of students (boys and girls) of the I course and girls of the II course in indices of body height, chestcircumference both in inhalation and exhalation; average homogeneity – in indices of body mass, and inhomogeneous were in indices of dynamometry. Students of the II course demonstrated homogeneity in body weight and chestcircumference; average homogeneity – in body mass and torso dynamometer. And inhomogeneous in carpal force.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8339
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохла.pdf315,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.