Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурко, О. В.-
dc.contributor.authorGurko, O. V.-
dc.date.accessioned2016-02-21T00:55:37Z-
dc.date.available2016-02-21T00:55:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГурко О. Англійські запозичення в мові мас-медіа / О. Гурко // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 22. – С. 39–42.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.161.2’373.46-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8279-
dc.description.abstractУ статті розглянуто входження слів-запозичень у мовний дискурс та вплив іншомовної лексики на динамічність розвитку реклами. Комплекс лінгвістичних засобів ілюструється прикладами з сучасного українського рекламного дискурсу. The article deals with entry words in the borrowing language discourse and the impact of foreign language vocabulary to the dynamic development of advertising. Complex linguistic means is illustrated by examples from contemporary Ukrainian advertising discourse.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectіншомовна лексикаuk_UK
dc.subjectforeign-language vocabularyuk_UK
dc.subjectмова мас-медіаuk_UK
dc.subjectthe language of mediauk_UK
dc.subjectрекламний дискурсuk_UK
dc.subjectadvertising discourseuk_UK
dc.titleАнглійські запозичення в мові мас-медіаuk_UK
dc.title.alternativeEnglish Borrowings in the Language of Mediauk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 22(247)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf159,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.