Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8247
Назва: Підвищення ефективності проведення та проходження виробничої навчальної практики викладачами й студентами інститутів іноземної філології
Інші назви: The Ways of Improving the Efficiency of Students` Teaching Practice at the Institute of Foreign Languages
Автори: Ніфака, Тетяна Павлівна
Nifaka, T. P.
Бібліографічний опис: Ніфака Т. Підвищення ефективності проведення та проходження виробничої навчальної практики викладачами й студентами інститутів іноземної філології / Г. Ніфака // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 149–154.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: виробнича педагогічна практика
teaching practice
класифікація
classification
типові помилки
common errors
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні положення щодо організації, проведення та проходження виробничої педагогічної практики викладачами й студентами мовних вищих навчальних закладів. Конкретизовано мету, завдання та зміст практики. Зазначено цінність педагогічної практики: визначення придатності студентів до роботи викладачами іноземної мови, осмислення правильності професійного вибору, інтегрування набутих знань. Класифіковано типові труднощі студентів (мовні, методичні, психологічні ) та помилки викладачів, рекомендовано способи їх усунення. Розроблено критерії аналізу й оцінювання плану-конспекту уроків іноземної мови та уроків, які проводять студенти.‫ The aim of the teaching practice is to form, develop and improve the professional and communicative competence of students. Its implementation involves the increasing of teaching foreign languages, the adaptation and application of linguistic and methodological knowledge to a real learning environment, independent student’s teaching foreign languages. The classification of the difficulties faced by the students during the practical training, the outlining of the ways of their overcoming, make the teachers` and students` collаbоration fully productive. The attention is focus on language, methodolodical and psychological difficulties. Their reasons are set, the recommendations how to get them over are given. Besides, the significant difficulties are caused by the integration of the knowledge obtained in the course of learning various subjects and its adaptation to solving problems of education. The main component of the contents of the teaching practice is the preparation and giving language lessons. The monotony of the students` lesson plans has a negative impact on the results of the teaching practice and its evaluation. The task of the teachers, who supervise the students, lies in the realization of the preparatory (counseling, methodolodical assistance in the preparation for lesson planning, lesson plan evaluation) and control-corrective (visits to lessons, analysis, evaluation) activities. The close mutual cooperation between the teachers and students, the knowledge of teaching methods, the characteristics and peculiarities of the language lesson, its structure, modern methods, techniques, interactional modes, the requirements for the analysis of the lesson, the assessment criteria for the lesson plan can increase the effectiveness of the organization and conducting the teaching practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8247
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf288,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.