Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8246
Назва: Особливості формування граматичної компетенції у студентів філологічних факультетів при навчанні латинської мови
Інші назви: Peculiarities of Students’ Grammar Competence Formation during the Latin Language Сourse at the Philological Faculties
Автори: Навольська, Галина Іванівна
Navolska, H. I.
Бібліографічний опис: Навольська Г. Особливості формування граматичної компетенції у студентів філологічних факультетів при навчанні латинської мови / Г. Навольська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 145–149.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: граматична компетенція
grammar competence
дидактичні принципи
didactic principles
вправи
exercises
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу окреслити особливості формування граматичної компетенції у студентів філологічних факультетів при навчанні латинської мови. Виявлено, що формування граматичної компетенції забезпечується завдяки дотриманню основних дидактичних принципів: свідомості, науковості, доступності, систематичності, послідовності, активності студентів у навчальній діяльності, і, особливо, врахуванню домінуючої ролі вправ. З’ясовано, що структура, спрямованість та види вправ і навчальних завдань повинні відповідати завданням курсу «Латинська мова» та слугувати досягненню поставленої мети. The author of the article tries to trace the peculiarities of students’grammar competence formation during the Latin language course at the Philological faculties. It is proved that the formation of grammar competence is ensured by such didactic principles as: consciousness, scientific quality, accessibility, systematic character, sequence, students’ activity on the one hand and the dominating role of practical exercises on the other. It is found out that the structure and types of exercises and other educational tasks should coincide with the aims of “The Latin language” course and thus to help in reaching the final object.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8246
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf286,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.