Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8189
Title: Стан фізичної підготовленості учнів 5–6 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Other Titles: Condition of Physical Preparedness of Pupils of 5–6 th Grades of Comprehensive Educational Establishments
Authors: Розтока, Андрій
Roztoka, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Розтока, А. Стан фізичної підготовленості учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Розтока // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 160-163.
Issue Date: 2015
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: учні 5–6 класів
розвиток
фізична підготовленість
рухові тести
pupils of 5-6 th grades
development
physical preparedness
motor tests
Abstract: Зміцнення здоров’я, підвищення фізичної підготовленості, формування потреби й зацікавленості здоровим способом життя є однією з найбільш важливих проблем сьогодення.Завдання роботи – визначити рівень фізичної підготовленості учнів 5–6 класів. Методи дослідження – рухові тести, спрямовані на оцінку кожної фізичної якості. Виявлено тенденцію зниження рівня фізичної підготовленості в дівчат та хлопців 5–6 класів. Установлено, що за показниками розвитку сили, швидкості, витривалості, спритності й гнучкості, відповідно до вимог шкільної програми, учні загалом мають початковий і середній рівні компетенції. Виняток складає лише виконання тестів вису на зігнутих руках і стрибка в довжину з місця. У процесі росту та розвитку фізичні якості підлітків постійно, але нерівномірно зростають, що є основою для розробки й упровадження оздоровчих і корекційних фізичних навантажень. Strengthening of health, the increase of physical preparedness, formation of the necessity and interest in healthy lifestyle is one of the most significant problems nowadays. The objectives of the workare to define the level of physical preparedness of pupils of the 5-6 th grades. Methods of the study: motor tests aimed at the evaluation of each physical quality. The results and conclusions: it was revealed the tendency of lowering the level of physical preparedness of girls and boys of 5–6 th grades. It was determined that depending on the indices of the development of power, speed, endurance, agility and flexibility according to the demand of the curriculum, pupils generally have elementary and secondary levels of the competence. The exception isperforming the tests of hang on bent arms and long jumps from a place. In the process of growth and development, physical qualities of teenagers constantly and unevenly grow, and that is the basis for the development and implementation of health improving and correctional physical loads.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8189
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розтока.pdf299,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.