Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8115
Назва: Маніпуляція в контексті сучасної англомовної соціальної комунікації
Інші назви: Manipulation in the Context of Modern English Means of Social Communication
Автори: Рогач, Юлія Іванівна
Rogach, Yu. I.
Бібліографічний опис: Рогач Ю. Маніпуляція в контексті сучасної англомовної соціальної комунікації / Ю. Рогач // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 18. – С. 96–99.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 18-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маніпуляція
manipulation
етичний складник маніпуляції
moral and ethic components of manipulation
канали впливу
ways of influence
Короткий огляд (реферат): У пропонованій розвідці розглянуто роль маніпуляції у сучасній соціальній комунікації, здійснено дифе-ренціацію термінів маніпуляція, гра, операція, визначено психоемоційні канали впливу на цільову аудиторію, окреслено особистість маніпулятора. Установлено морально-етичніскладники маніпуляції, а також проаналі-зовано особливості побудови комбінованих рекламних мікротекстів у сучасних австралійських засобах масової інформації. Особливу увагу звернено на соціокультурні та лінгвістичні компоненти у різножанрових мас-ме-дійних рекламних мікротекстах. The study is devoted to the research of the role of manipulation in modern social communication, to the differentiation between the terms manipulation, game, operation, to the description of the ways of psychological and emotional influence on the target audience, tothe definition of the personality of a copywriter -manipulator, to the description of the moral and ethic constituent parts of the process of manipulation, and to the analysis of the structural peculiarities of the complex (visual and verbal) micro advertisements in modern Australian mass-media means. A special attention has been paid to the social, cultural and linguistic components in various mass-media micro advertisements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8115
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 18(267)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf421,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.