Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПредій, Юлія Дмитрівна-
dc.contributor.authorPrediy, Yu. D.-
dc.date.accessioned2016-02-18T09:47:55Z-
dc.date.available2016-02-18T09:47:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПредій Ю. Текст оголошення як фрейм інформації (на матеріалі оголошень різнопланового спрямування видання The Guardian) / Ю. Предій // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 19. – С. 212–215.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8082-
dc.description.abstractВиникнення та розвиток мережі Інтернет зумовили появу нового комунікативного простору, який активно досліджують у сучасній філології. У статті зроблено спробу наголосити на основній відмінності інтернет-дискурсу від інших типів дискурсів – організацію текстового простору у вигляді семантичної фреймової мережі. На прикладі дослідження текстів оголошень, відмінних за змістом, проте єдиних за формою, висвітлено можли¬вості застосування фреймового аналізу текстів інтернет-дискурсу з метою їх когнітивної інтерпретації. Development of WWW caused appearing of the communicative space that keeps on attracting linguists’ attention. The article aims at discovering the basic features of internet discourse, with emphasis of its peculiar feature that distinguishes it from other types of discourse that is frame based construction. On example of ads corpus there were shown opportunities of frame analysis application in its further cognitive interpretation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisementuk_UK
dc.subjectдискурсuk_UK
dc.subjectdiscourseuk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectinformationuk_UK
dc.titleТекст оголошення як фрейм інформації (на матеріалі оголошень різнопланового спрямування видання The Guardian)uk_UK
dc.title.alternativeTexts of Ads as Frame of Information (Based on the Corpus of Ads from The Guardian)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49.pdf202,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.