Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8072
Назва: Стратегії і тактики мовленнєвого впливу в партнерському парентальному дискурсі
Інші назви: Strategies and Tactics of Speech Impact in the Partnership Parental Discourse
Автори: Козлова, Вікторія Вікторівна
Kozlova, V. V.
Бібліографічний опис: Козлова В. Стратегії і тактики мовленнєвого впливу в партнерському парентальному дискурсі / В. Козлова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 19. – С. 164–169.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 18-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мовленнєвий вплив
speech impact
ситуація партнерства
situation of partnership communication
парентальний дискурс
parental discourse
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості реалізації мовленнєвого впливу в ситуаціях партнерства в парентальному дискурсі. Мовленнєвий вплив у парентальному дискурсі проаналізовано в аспекті його цілеспрямованості й представлено раціонально-інформативним, морально-волітивним та морально-емоційним впливом. Реалізація раціонально-інформативного впливу забезпечується стратегією інформування завдяки тактиці інформативного наповнення і переконування. Морально-волітивний вплив здійснюється стратегією спонукання, яка представлена тактиками коригування, інструктування, прохання та поради. Морально-емоційний вплив реалізується стра¬тегією оцінювання шляхом тактики похвали, заохочення, заспокоєння та співчуття. The paper focuses on the specific realization of speech impact in situations of partnership communication in the parental discourse. Speech impact in the parental discourse is viewed in terms of its targeting and represented by informative, volitional and emotional types. In the partnership parental discourse the informative, volitional and emotional types of speech impact are realized due to the informing, stimulation and evaluation strategies correspondingly. The informing strategy provides realization of the informative impact by tactics of providing information and argumentation. The stimulation strategy provides realization of the volitional impact by tactics of correction, instruction, request and advice. The evaluation strategy provides realization of the emotional impact by tactics of praising, encouraging, sympathy presentation and reassuring.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8072
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 19(268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf292,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.