Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнісів, Михайло Петрович-
dc.contributor.authorYanisiv, M. P.-
dc.date.accessioned2016-02-15T22:09:47Z-
dc.date.available2016-02-15T22:09:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯнісів М. Психолого-педагогічні засади формування дискусійної компетенції у cтудентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2014. – № 4. – С. 157–161.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 372.881.111.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7938-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми формування дискусійної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови. Зокрема з’ясовано умови, при яких виникає можливість проведення дискусії для формування мовленнєвих умінь та навичок; визначено основні етапи мисленнєвого процесу під час дискусії; проаналізовано особливості функціонування механізму розуміння і говоріння, які реалізуються у різних видах мовленнєвої діяльності. При формуванні логіко-композиційної структури дискусії передбачено дотримання основних психологічних принципів її проведення. Запропоновано використання психолого-педагогічних засад створення проблемних ситуацій на заняттях іноземної мови для розвитку комунікативних умінь та навичок. The article deals with the problems of formation of discussion competence of foreign language students. The pre-conditions enabling a discussion aimed at enhancing language skills have been defined. The main stages of thinking process during discussion have been outlined. The peculiarities of the functioning of understanding and speaking mechanisms realized in various speech activities have been analyzed. The formation of logical compositional structure of discussion requires that certain psychological principles should be observed. The psychological and didactic principles of creating problematic situations are proposed to be used at the lessons of foreign languages in order to develop communicative skills.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдискусійна компетенціяuk_UK
dc.subjectdiscussion competenceuk_UK
dc.subjectмисленнєвий процесuk_UK
dc.subjectthinking processuk_UK
dc.subjectлогіко-композиційна структураuk_UK
dc.subjectlogical compositional structureuk_UK
dc.titleПсихолого-педагогічні засади формування дискусійної компетенції у cтудентів-філологів на старшому ступені навчанняuk_UK
dc.title.alternativePsychological and Educational Principles of Discussion Competence of Foreign Language Senior Studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 4 (281)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.