Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляков, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorBieliakov, O. О.-
dc.date.accessioned2016-02-15T15:06:11Z-
dc.date.available2016-02-15T15:06:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєляков О. Проблеми рецепції роману Дж. Джойса «Finnegans Wake» (з досвіду викладання британської літератури) / О. Бєляков // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2014. – № 4. – С. 71–75.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 8020-5(025)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7910-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано рецепцію роману Джеймса Джойса «Finnegans Wake», яка вимагає усвідомлення його внутрішньої, іманентної норми. Узагальнено особливості сприйняття і розуміння роману Джойса «Finnegans Wake» студентською аудиторією. Продемонстровано переваги методики «колективного мозкового штурму» в процесі сприйняття твору. Проаналізовано причини труднощів, що виникають у студентів під час сприйняття художнього тексту, в якому зруйновано всі конвенції літератури. Розкрито деякі аспекти поетики Джойса на основі узагальнення проблем взаємодії читачів із текстом. Сформовано рецептивні стратегії роману Джойса «Finnegans Wake». Визначено семіотичний статус твору. Зроблено висновок про те, що структура роману «Finnegans Wake» має емергентний характер, тобто вона усвідомлюється читачем у процесі його діалогу з текстом (на основі «зворотного зв’язку») і з залученням усіх елементів твору водночас. The article generalizes the process of the students’ reception and understanding of J. Joyce’s «Finnegans Wake». The advantages of the «collective brain storm» are demonstrated. The reception-related difficulties are analyzed. «Finnegans Wake» is regarded as an anomalous text where the conventions of literature are flouted. A few aspects of Joyce’s poetics underlying the students’ reception of the novel are revealed. The semiotic status of the text is established. The reception strategies are outlined. The vectors of further research are indicated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрецепція (сприйняття)uk_UK
dc.subjectreceptionuk_UK
dc.subjectстратегії сприйняттяuk_UK
dc.subjectgeneration of sense (significance)uk_UK
dc.subjectіконічний знакuk_UK
dc.subjecticonic signuk_UK
dc.titleПроблеми рецепції роману Дж. Джойса «Finnegans Wake» (з досвіду викладання британської літератури)uk_UK
dc.title.alternativeProblems of Reception of J. Joyce’s «Finnegans Wake»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 4 (281)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.