Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатко, Лідія Володимирівна-
dc.contributor.authorHnatko, L. V.-
dc.date.accessioned2016-02-15T13:40:05Z-
dc.date.available2016-02-15T13:40:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГнатко Л. Авторська ремарка як різновид паратексту в п’єсах «Орфей спускається у пекло» Теннессі Вільямса і «Сваха» Торнтона Вайлдера / Л. Гнатко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2014. – № 4. – С. 24–29.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’42:801.6:[821.111-2.09"19”]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7894-
dc.description.abstractУ статті досліджено авторську ремарку як різновид пара тексту в п’єсах «Орфей спускається у пекло» Теннессі Вільямса і «Сваха» Торнтона Вайлдера. Визначено різновиди ремарок у драматичних творах залежно від їхнього розташування і проведено аналіз щодо виявлення позамовних стилістичних засобів характеристики дійових осіб у середовищі їхнього спілкування. The article deals with the research of stage directions as a varietz of paratext in Tennessee William’s «Orpheus Descending» and Thornton Wilder’s «The Matchmaker». The Variety of stage directions in drama is defined in compliance with their location, such as: «the interior», «an introduction of the actor», «сharacters’ emotional state», «сharacters’ movement», «the musical accompaniment». Extralinguistic means of the personages’ characterization in the communicative aspect are noted, since stage directions play a significant role in the characterization of situations and personages’ emotionality. The linguostylistic and pragmatic features of stage directions are compared. Thus, among the dominant linguostylistic means used in stage directions we have traced: epithed, metaphor and simile. Stage directions are also discussed in the context of their volume and special stylistic shading, suggesting that they may be regarded as a kind of artistic prose text.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectремаркаuk_UK
dc.subjectstage directionuk_UK
dc.subjectпаратекстuk_UK
dc.subjectparatextuk_UK
dc.subjectперсонажuk_UK
dc.subjectcharacteruk_UK
dc.titleАвторська ремарка як різновид паратексту в п’єсах «Орфей спускається у пекло» Теннессі Вільямса і «Сваха» Торнтона Вайлдераuk_UK
dc.title.alternativeStage Directions as a Variety of Paratext in Tennessee Williams’s “Orpheus Descending” and Thornton Wilder’s “The Matchmaker”uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 4 (281)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.