Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7814
Назва: Когнітивний простір суб’єкта вибору як частина когнітивного простору ситуації вибору партнера
Інші назви: Cognitive Space of Subject of Choice as a Part of Cognitive Space of Situation of Partnerсhoice
Автори: Пасик, Людмила Адамівна
Pasyk, L. A.
Бібліографічний опис: Пасик Л. Когнітивний простір суб’єкта вибору як частина когнітивного простору ситуації вибору партнера / Л. Пасик // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 4. – С. 75–79.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 10-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: когнітивний простір
cognitive space
ситуація вибору партнера
situation of partnerchoice
суб’єкт вибору
subject of choice
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання когнітивного простору суб’єкта вибору (жінки) в ситуації вибору партнера на матеріалі сучасної німецької мови. Проаналізовано теоретичний матеріал щодо визначення понять когнітивний простір, фрейм. Когнітивний простір суб’єкта вибору (жінки) потрактовано як невід’ємну частину когні¬тивного простору ситуації вибору партнера й змодельовано у вигляді інтегрованого фрейму, де за основу взято акціональний фрейм із подальшим його розгортанням у предметно-центричний фрейм. Когнітивний простір адресанта (жінки) в ситуації вибору партнера виражається так: тексти оголошень із рубрики «Знайомства» схарак¬теризовано невеликим обсягом і здебільшого однаковою композиційною структурою, вони містять таку інфор¬мацію про суб’єкт вибору: 1) автопортрет, у якому вказано вік, дані про зовнішність, характер, фінансове становище, освіту; 2) вимоги стосовно бажаного майбутнього партнера, мета та модель прогнозованих сто¬сунків, що є притаманним для текстів такого типу. The article deals with the problem of addresser’s (woman) cognitive space in the situation of partner¬choice in modern German language. The theoretical material on the themes cognitive space and frame is analyzed by the author. The cognitive space of the situation of partnerchoice in German language is characterized by the cognitive space of the subject of choice (addresser), the object of choice (addressee), the motive/aim and way of choice which is liable to the frame modeling. It has been used the integrated frame with the dominance of the actional where slots are expanded into object-centered frame. The addresser’s cognitive space in the situation of partnerchoice finds expression in the next ways: the texts of announcements from the lonely hearts columns have little volume and a more or less stable compositional structure which contains: 1) self-portrait which enlightens age, appearance, character, financial condition and education; 2) requirements for a desirable future partner and an aim and a model of relationships, which is characteristic for the texts of such a type of discourse.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7814
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 4 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf489,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.