Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовчанська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorVovchanska, S. I.-
dc.date.accessioned2016-02-09T23:26:03Z-
dc.date.available2016-02-09T23:26:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationVovchanska S. Cohesion potential of the German professional marketing language / S. Vovchanska // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 309–314.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.112.2.373.01-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7739-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано когезійний потенціал термінологічної лексики в професійних текстах маркетингу. В результаті дослідження маркетингового дискурсу як форми взаємодії суб’єктів економічної діяльності здійснено систем¬ний аналіз когезійних засобів термінологічної лексики. Функціонування термінів визначається вибором коге¬зійних засобів для відповідної репрезентації формально-смислової цілісності. Аналіз проблеми показав, що для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) дослідити характерні особливості катего¬рійної зв’язності як смислово-семантичного чинника організації різножанрової смислово-системної структури; 2) простежити і класифікувати засоби реалізації категорійної зв’язності. Лінгвопрагматичні прин¬ципи фунціонування термінологічної лексики значною мірою зумовлені жанровими особливостями текстів, комуніка¬тивними настановами, способами трансферу інформації, соціодискурсивною спрямованістю та інди¬відуальни¬ми авторськими інтенціями. При цьому когезійні стратегії створення різних за жанром економічних текстів спираються на системно заданий комплекс своїх актуалізаторів, використання яких можливе лише в певних констеляціях залежно від жанрово-релевантних умов. The article presents the study of cohesive potential of the terminological lexis in texts of marketing. The research of the marketing discourse as the form of interaction of the participants of economic activity results in presentation of the cohesive means of the terminological lexis. The functioning of terminological lexis is determined by choice of the cohesive means for appropriate representation of formal semantic integrity. The analysis of a problem showed that for achievement of the formulated purpose it is necessary to solve such problems: 1) to research characteristic features of categorical connectedness as notional-semantic factor of the organization of different genres notional-systemic structure; 2) to trace and classify facilities of realization of categorical connectedness. The lingvopragmatic principles of functioning of terminological lexicon are predetermined by genre features of texts, communicative setting, ways of information transfer, social-discursive orientation, and individual author's intensions. At that cohesive strategies of formation of different genre economic texts lean on systematic competent complex of its actualisators which use is possible only in defined constellations depending on genre relevant conditions.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкогезійний потенціалuk_UK
dc.subjectcohesion potentialuk_UK
dc.subjectпрофесійна моваuk_UK
dc.subjectprofessional languageuk_UK
dc.subjectзасібuk_UK
dc.subjectmeansuk_UK
dc.titleКогезійний потенціал німецької професійної мови маркетингуuk_UK
dc.title.alternativeCohesion potential of the German professional marketing languageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf529,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.