Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorКушнерук, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorKalynovska, Iryna M.-
dc.contributor.authorKushneruk, S. M.-
dc.date.accessioned2016-02-09T23:08:48Z-
dc.date.available2016-02-09T23:08:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКалиновська І. Проблеми стандартизації англійської екомаркетингової термінології / І. Калиновська, С. Кушнерук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 278–282.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’373.46’37.4-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7733-
dc.description.abstractСьогодні, у час розвитку науки, освіти й виробництва, процесів інтеграції, суміжності наук, посилення процесів термінотворення та потоку наукової й технічної інформації, зростає потреба в термінологічних дослідженнях. У статті йдеться про проблеми стандартизації термінології, спрямованої на вибір терміноло¬гічної норми та її затвердження як обов’язкового варіанта, а також на усунення двозначності в спілкуванні, гармонізацію терміносистем, їх інтернаціоналізацію та уніфікацію, щоб нові терміни були вмотивовані та зрозумілі всім галузевим фахівцям, а також для запобігання зайвих синонімів. Стандартизація англійської еко¬маркетингової термінології ще не була об’єктом окремого дослідження. Проаналізовано особливості англійських екомаркетингових термінів, які перешкоджають їх стандартизації. Терміносистема екомаркетингу виникла на базі термінологій суміжних дисциплін (економіки, екології, маркетингу) й перебуває на етапі свого становлен¬ня та розвитку. Вона належить до термінологій проміжного типу, характерних для описових дисциплін, які перебувають між термінологіями теоретичних галузей знання та загальновживаною лексикою. Today, when we observe the development of science, education and production, integration processes, adjacent sciences, intensive term formation and the flow of scientific and technical information, the need for terminological research is increasing. Our article refers to the problem of terminology standardization, which is aimed at terminological norm choice and its adoption as an obligatory option and to eliminate ambiguity in communication, terminological harmonization, its internationalization and unification, so that new terms were motivated and understood by all industry professionals and to prevent unnecessary synonyms. Standardization of English ecomarketing terminology has not yet been the subject of a separate study. We analyzed the features of English ecomarketing terms that prevent their standardization. Ekomarketing terminology arose at terminology related disciplines (economy, ecology, marketing) and is at the stage of its formation and development. It belongs to the intermediate type terminology specific to descriptive disciplines that are between the branches of theoretical knowledge and general vocabulary.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстандартизаціяuk_UK
dc.subjectstandardizationuk_UK
dc.subjectтермінuk_UK
dc.subjecttermuk_UK
dc.subjectтерміносистемаuk_UK
dc.subjectterm systemuk_UK
dc.titleПроблеми стандартизації англійської екомаркетингової термінологіїuk_UK
dc.title.alternativeStandardization Problems of English Ekomarketing Terminologyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53.pdf553,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.