Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомахів, Марта Володимирівна-
dc.contributor.authorTomakhiv, M. V.-
dc.date.accessioned2016-02-09T21:55:32Z-
dc.date.available2016-02-09T21:55:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТомахів М. Дистинктивні ознаки відеолекції як жанру сучасного наукового англомовного дискурсу / М. Томахів // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2015. – № 3. – С. 166–172.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’276.6:62+81.111-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7712-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі сучасної лінгвістики й дискурсознавства – аналізу відеолекції як нового жанру англомовного наукового дискурсу. Проаналізовано дослідження питання жанрової варіативності наукового англомовного дискурсу, її збагачення у зв’язку з технологічним прогресом, усе більшою популярністю віртуального наукового спілкування, розвитком масових відкритих онлайн-курсів. Особливу увагу звернено на сучасний стан розроблення проблематики т. зв. «кібержанрів» науковго дискурсу. Схарактеризовано сучасні підходи до визначення поняття жанр як такого в науковому дискурсі, основні класифікації жанрів наукового стилю, специфічні риси сучасного англомовного дискурсу в його жанровій варіативності, що відображають мовні зміни в добу глобалізації, підходи до дефініції відеолекції та її різновидів, описано відеолекцію як жанр віртуальної наукової комунікації, виокремлено дистинктивні ознаки відеолекції як жанру наукового дискурсу, схарактеризовоно її «жанровий портрет», зроблено висновки та визначено перспективи подальших досліджень у цьому аспекті. The article analyzes a videolecture as a genre of modern scientific English discourse. The study deals with the analysis of present research of scientific English discourse genres variety, its enrichment due to technological progress, popularity of virtual scientific communication and development of massive open online courses. Special attention is paid to the current state of development of study of scientific English cybergenres. The article highlights thecontemporary approaches to the definition of genre in scientific discourse, the specific features of modern English scientific discourse in its genre variety which depict language changes in the era of globalization, approaches to videolecture and its types definition. The study presents the characteristic of a videolecture as a genre of virtual scientific communication and defines its distinctive features as of a scientific English discourse genre. The study offers a genrogram or a “genre portrait” of a videolecture. At the end of the article the conclusions are drawn and suggestions for future studies are expressed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectангломовний науковий дискурсuk_UK
dc.subjectscientific English discourseuk_UK
dc.subjectжанрuk_UK
dc.subjectgenreuk_UK
dc.subjectкібержанрuk_UK
dc.subjectcybergenreuk_UK
dc.titleДистинктивні ознаки відеолекції як жанру сучасного наукового англомовного дискурсуuk_UK
dc.title.alternativeDistinctive Features of a Videolecture as of a Modern Scientific English Discourse Genreuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2015, № 3 ()

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf305,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.