Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7585
Title: Ритмічна гімнастика під музику Альфреда й Марії Кнессів
Other Titles: Rhythmic Gymnastics to Music by Alfred and Maria Kness
Authors: Вільчковська, Анастасія
Vilchovska, Anastasia
Bibliographic description (Ukraine): Вільчковська, А. Ритмічна гімнастика під музику Альфреда й Марії Кнессів / А. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 47-51.
Issue Date: 2015
Date of entry: 31-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Keywords: А. і М. Кнесси
ритмічна гімнастика
музика
учні
фізичне виховання
A. and M. Kness
rhythmic gymnastics
music
pupils
physical education
Abstract: У фізичному вихованні учнів шкіл Західної Європи широко використовують педагогічні системи відомих педагогів Ж. Ж. Далькроза, К. Орфа, Р. Лабана та ін., які підтвердили свою актуальність й ефективність у розвитку психофізичних якостей дітей і молоді. На превеликий жаль, у фізичному вихованні учнів українських шкіл їхня методика використовується епізодично. Також зв’являється незначна кількість публікацій, де висвітлюється цікавий і корисний досвід цих педагогів. Завдання роботи – проаналізувати новаторський досвід із ритмічної гімнастики під музику німецьких педагогів А. і М. Кнессів із метою застосування його в українських дитячих садках та школах. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів завоювала популярність у навчальних закладах Західної Європи, Америки й Азії. Вона ґрунтується на трьох основних елементах: рухритм–музика. Автори також у процесі занять використовують перкусійні інструменти не лише для відтворення звуку, а й для виконання різних вправ. Ритмічна гімнастика може бути використана в підготовчій частині, а її елементи – в основній та завершальній частинах уроків із фізичної культури. У дошкільних закладах та школах ритмічну гімнастику можна проводити повністю як заняття з фізичного виховання. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів спрямована на розвиток дітей у різних сферах: психічній, емоційній, фізичній. Вона формує вміння творчого підходу до виконання фізичних вправ, мотивує їх до активної діяльності на заняттях із фізичної культури. Розроблена ними ритмічна гімнастика є цікавою й корисною для учнів, вона дає змогу застосовувати різні форми рухової експресії, проявляти ініціативу та самодіяльність. Ця система спирається на інтеграцію музичного й фізичного та виховання школярів, їхню природну активність, емоційність і позитивне сприймання засобів, запропонованих А. та М. Кнессами. In physical education in schools in Western Europe it is widely used the system ofwell-known teachers as EmileJaques-Dalcroze, Carl Orff, Rudolph von Labanand the otherswhoproved its relevance and effectiveness in the development of psycho-physical qualities of children and youth. Unfortunately, in physical education of students of Ukrainian schools their techniques are used only occasionally. Nor is it enough outstanding publications which reveal interesting and useful experience of these pedagogues.The objective of the work.To analyze the innovative experience of rhythmic gymnastics to music of German pedagogues Alfred and MariaKness for the purpose of its use in Ukrainian schools and kindergartens. Rhythmic gymnastics to music of Alfred and MariaKnesswon its popularity in Western Europe, America and Asia. It is focused on the development of the three main elements: movement –rhythm –music. Also the authors use a lotpercussion instruments not only for rhythm reproduction, but also for doing exercises. Rhythmic gymnastics may be used in preparatory part, and its elements in the main and final parts of physical culture classes. In kindergartens and junior classes rhythmic gymnastics to music may be given a whole lesson. Rhythmic gymnastics to the music of A. and M. Kness is aimed at the development of children and youth in different spheres: psychic, emotional, physical. It forms skills of artistic approach to physical exercises performance, motivates children to their active participation at physical culture classes. The developed by them rhythmic gymnastics is interesting and useful for pupils, and lets use different form of motor expression, show initiative and amateur performances. This system is based on integration of musical and physical education of pupils, their natural activity, emotional and positive perception means proposed by A. and M. Kness.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7585
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анастасія Вільчковська.pdf312,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.