Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7581
Назва: Фізичне виховання учнів у навчальних закладах України в першій половині ХIХ ст
Інші назви: Physical Education of Students in Educational Institutions of Ukraine in the First half of XIX century
Автори: Приходько, Ганна
Prykhodko, Anna
Бібліографічний опис: Приходько, Г. Фізичне виховання учнів у навчальних закладах України в першій половині ХІХ ст. / Г. Приходько // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 29-34.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 31-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
фехтування
плавання
гімнастика
ліцей
Україна
ХIХ ст.
physical education
fencing
swimming
gymnastics
lyceums
Ukraine
XIX century
Короткий огляд (реферат): Упровадженню форм, методів та засобів фізичного виховання учнівської молоді в навчально-виховну практику України сприяла освітня реформа 1803–1804 рр. Плавання, фехтування, верхова їзда, гімнастика в навчальних планах освітніх закладів були складовою частиною викладання «мистецтв». Навики, засновані на цих видах рухової активності, вважалися невід’ємним компонентом вигляду представника еліти суспільства. Локомотивом упровадження елементів системи фізичного виховання в освітню практику в ХIХ ст. були елітні навчальні заклади: Рішельєвський, Кременецький, Ніжинський ліцеї, гімназії, приватні пансіони. Носіями прогресивних ідей та педагогічного досвіду вважалися вчителі-іноземці. Introduction of the forms, methods and means of physical education of students into educational practice of Ukraine was facilitated by the educational reform of 1803–1804. Swimming, fencing, riding, gymnastics in educational plans of institutions were the part of «art» study. Skills based on this types of movement activity were considered as inherent part of image of society elite. The engine of implementation of the elements of physical culture system into educational practice in the beginning of XIX century were next elite educational institutions: Richelieu, Kremenets, Nizhin lyceums, gymnasiums, private boarding schools. The carriers of progressive ideas and pedagogical experience were teacher-foreigners.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7581
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганна Приходько.pdf318,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.