Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Ганна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Anna-
dc.date.accessioned2016-01-31T12:59:30Z-
dc.date.available2016-01-31T12:59:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПриходько, Г. Фізичне виховання учнів у навчальних закладах України в першій половині ХІХ ст. / Г. Приходько // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 29-34.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7581-
dc.description.abstractУпровадженню форм, методів та засобів фізичного виховання учнівської молоді в навчально-виховну практику України сприяла освітня реформа 1803–1804 рр. Плавання, фехтування, верхова їзда, гімнастика в навчальних планах освітніх закладів були складовою частиною викладання «мистецтв». Навики, засновані на цих видах рухової активності, вважалися невід’ємним компонентом вигляду представника еліти суспільства. Локомотивом упровадження елементів системи фізичного виховання в освітню практику в ХIХ ст. були елітні навчальні заклади: Рішельєвський, Кременецький, Ніжинський ліцеї, гімназії, приватні пансіони. Носіями прогресивних ідей та педагогічного досвіду вважалися вчителі-іноземці. Introduction of the forms, methods and means of physical education of students into educational practice of Ukraine was facilitated by the educational reform of 1803–1804. Swimming, fencing, riding, gymnastics in educational plans of institutions were the part of «art» study. Skills based on this types of movement activity were considered as inherent part of image of society elite. The engine of implementation of the elements of physical culture system into educational practice in the beginning of XIX century were next elite educational institutions: Richelieu, Kremenets, Nizhin lyceums, gymnasiums, private boarding schools. The carriers of progressive ideas and pedagogical experience were teacher-foreigners.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectфехтуванняuk_UK
dc.subjectплаванняuk_UK
dc.subjectгімнастикаuk_UK
dc.subjectліцейuk_UK
dc.subjectУкраїнаuk_UK
dc.subjectХIХ ст.uk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectfencinguk_UK
dc.subjectswimminguk_UK
dc.subjectgymnasticsuk_UK
dc.subjectlyceumsuk_UK
dc.subjectUkraineuk_UK
dc.subjectXIX centuryuk_UK
dc.titleФізичне виховання учнів у навчальних закладах України в першій половині ХIХ стuk_UK
dc.title.alternativePhysical Education of Students in Educational Institutions of Ukraine in the First half of XIX centuryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 372.879.6 : (477) : «18»-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганна Приходько.pdf318,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.