Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7578
Назва: Упровадження фізичного виховання в навчальні заклади України як передумова становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи
Інші назви: Implementation of Physical Education in Educational Institutions of Ukraine as Precondition to Establishment of Professional Preparation of Future Physical Culture Teachers for Work with Pupils of a Special Medical Group
Автори: Іванова, Любов
Ivanova, Lyubov
Бібліографічний опис: Іванова, Л. Упровадження фізичного виховання в навчальні заклади України як передумова становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи / Л. Іванова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 16-20.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 31-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Теми: фізична культура
фізичне виховання
професійна підготовка
physical culture
physical education
professional preparation
Короткий огляд (реферат): Аналіз науково-педагогічних та історичних джерел указує на те, що до 1917 р. на теренах України не лише не проводилися заняття з учнями з відхиленнями в стані здоров’я, а й узагалі уроки фізичної культури практично були відсутні. Загальнодержавну підтримку, подальший розвиток і впровадження в життя як широкого профілактичного й лікувального засобу фізична культура та лікувальна гімнастика отримали тільки на теренах СРСР, а наукові розробки вчених заклали теоретико-методологічну базу підготовки фахівців до роботи з учнями з відхиленнями в стані здоров’я. Хоча ідея щодо необхідності підготовки нового типу фахівця, який володітиме навичками лікаря й педагога із метою попередження негативного впливу малорухливого шкільного режиму на фізичний розвиток дітей, передові діячі виказували ще в другій половині ХІХ ст., повне неприйняття фізичної культури урядовими структурами, від яких залежало її впровадження, не давало змоги не лише започаткувати таку підготовку, а й навіть узагалі увести фізичне виховання в школи. The analysis of scientific–pedagogical and historical sources has shown that before 1917 there were no physical training classes conducted for health impaired students on the territory of Ukraine. And physical education classes were almost lacking. On the national-level, further development and implementation of physical education and gymnastics as preventing and therapeutic tools, have gained support only on the territory of the USSR. Scientific research results in the field laid the theoretical and methodological basis of vocational training to work with health impairment students. The necessity of creation of a new type of expert who will work in school as a teacher and as a doctor, in order to prevent the negative impact of children’s inactive lifestyle for their normal physical development, the leading researcher have expressed in the second part of the 19th century. The complete rejection from the governmental structures and without any support from them, it was impossible not only to start such preparation, but also in general to implement physical education at school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7578
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Любов Іванова.pdf312,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.