Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561
Title: Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту
Other Titles: Conditions of Effective Condition of Didactic Games in the Process of Preparation of Specialists in Physical Education and Sports
Authors: Ярмощук, Олена
Власюк, Галина
Yarmoschuk, Olena
Vlasyuk, Galyna
Bibliographic description (Ukraine): Ярмощук О. Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту / О. Ярмощук, Г. Власюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 55-57.
Issue Date: 2014
Date of entry: 28-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: студенти
фізичне виховання
акмеологія
технологі
професійна підготовка
дидактичні ігри
students
physical education
acmeology
technologies
professional training
didactic games
Abstract: Для системи підготовки педагогічних кадрів наявні всі підстави розглядати дидактичні ігри як форму акмеологічних технологій підготовки й підвищення професіоналізму педагогів. У статті розкрито значення використання дидактичних ігор для професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Виявлено, що до умов ефективного проведення дидактичних ігор належать діяльність педагога; індивідуальна пізнавальна діяльність студентів, колективна розумова діяльність студентів, організаційно-технічні умови. There are all the reasons to consider the didactic games as a form of acmeological technologies of training and improvement of teacher’s professionalism that are used for preparation of pedagogical stuff. The article reveals the importance of the use of didactic games for professional training of future physical education teachers. It is found out that the conditions of effective didactic games include teacher activities, individual cognitive activity of students, collective mental activity of students, organizational and technical conditions.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ярмощук.pdf371,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.