Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561
Title: | Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту |
Other Titles: | Conditions of Effective Condition of Didactic Games in the Process of Preparation of Specialists in Physical Education and Sports |
Authors: | Ярмощук, Олена Власюк, Галина Yarmoschuk, Olena Vlasyuk, Galyna |
Bibliographic description (Ukraine): | Ярмощук О. Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту / О. Ярмощук, Г. Власюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 55-57. |
Issue Date: | 2014 |
Date of entry: | 28-Jan-2016 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Keywords: | студенти фізичне виховання акмеологія технологі професійна підготовка дидактичні ігри students physical education acmeology technologies professional training didactic games |
Abstract: | Для системи підготовки педагогічних кадрів наявні всі підстави розглядати дидактичні ігри як форму акмеологічних технологій підготовки й підвищення професіоналізму педагогів. У статті розкрито значення використання дидактичних ігор для професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Виявлено, що до умов ефективного проведення дидактичних ігор належать діяльність педагога; індивідуальна пізнавальна діяльність студентів, колективна розумова діяльність студентів, організаційно-технічні умови. There are all the reasons to consider the didactic games as a form of acmeological technologies of training and improvement of teacher’s professionalism that are used for preparation of pedagogical stuff. The article reveals the importance of the use of didactic games for professional training of future physical education teachers. It is found out that the conditions of effective didactic games include teacher activities, individual cognitive activity of students, collective mental activity of students, organizational and technical conditions. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ярмощук.pdf | 371,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.