Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561
Назва: Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту
Інші назви: Conditions of Effective Condition of Didactic Games in the Process of Preparation of Specialists in Physical Education and Sports
Автори: Ярмощук, Олена
Власюк, Галина
Yarmoschuk, Olena
Vlasyuk, Galyna
Бібліографічний опис: Ярмощук О. Умови ефективного проведення дидактичних ігор у процесі підготовки фахівців з фізичної культури й спорту / О. Ярмощук, Г. Власюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 55-57.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: студенти
фізичне виховання
акмеологія
технологі
професійна підготовка
дидактичні ігри
students
physical education
acmeology
technologies
professional training
didactic games
Короткий огляд (реферат): Для системи підготовки педагогічних кадрів наявні всі підстави розглядати дидактичні ігри як форму акмеологічних технологій підготовки й підвищення професіоналізму педагогів. У статті розкрито значення використання дидактичних ігор для професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Виявлено, що до умов ефективного проведення дидактичних ігор належать діяльність педагога; індивідуальна пізнавальна діяльність студентів, колективна розумова діяльність студентів, організаційно-технічні умови. There are all the reasons to consider the didactic games as a form of acmeological technologies of training and improvement of teacher’s professionalism that are used for preparation of pedagogical stuff. The article reveals the importance of the use of didactic games for professional training of future physical education teachers. It is found out that the conditions of effective didactic games include teacher activities, individual cognitive activity of students, collective mental activity of students, organizational and technical conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7561
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмощук.pdf371,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.