Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7530
Title: Оздоровлення студентів спеціальної медичної групи засобами аеробних фітнес-програм
Other Titles: Health Improvement of Students of a Medical Group by Means of Aerobic Fitness Programs
Authors: Бєлікова, Наталія
Byelikova, Nataliya
Bibliographic description (Ukraine): Бєлікова Н. Оздоровлення студентів спеціальної медичної групи засобами аеробних фітнес-програм / Н. Бєлікова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − № 1 (29). − С. 31-35.
Issue Date: 2015
Date of entry: 28-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: студент
student
здоров’я
health
спеціальна медична група
special medical group
оздоровча фізична культура
health improvement physical culture
фітнес-програми
fitness program
Abstract: Зростання кількості студентів з ослабленим здоров’ям, які належать до спеціальної медичної групи, простежуємо щорічно. У зв’язку з цим актуальним є вивчення особливостей занять оздоровчою фізичною культу­рою в спеціальних медичних групах, завдань, проблем і перспектив діяльності, спрямованої на профі­лактику захворювань та зміцнення здоров’я студентів. Найбільшим оздоровчим ефектом характеризуються фізичні навантаження аеробного характеру. Одними з форм організації оздоровчої фізичної культури, які вра­хо­вують потреби й можливості людини, є фітнес-програми, в основі яких лежить синтез вправ спортивно-гімнастичного стилю, елементів танцю й музики. Схарактеризовано різноманітність видів аеробних програм, серед яких – класична (базова), танцювальна, степ-, слайд-, аква-, памп-аеробіка, аеробіка з елементами бойо­вих мистецтв, фітбол-аеробіка. Доведено доцільність занять оздоровчою аеробікою низької інтенсивності (ЧСС 55–75 % від максимальної, тривалість занять – до 60 хв, регулярність – 3–5 разів на тиждень) зі сту­дентами спеціальних медичних груп. Умовою ефективності занять є побудова тренувального процесу згідно із загальними методичними принципами фізичного виховання: активності, свідомості, доступності, систе­матичності, послідовності та індивідуалізації. Growth of the number of students with broken health who belong to special medical group is increasing every year. That is why studying of peculiarities of health improvement physical culture classes in special medical groups, tasks, problems and perspectives of activities oriented at illnesses prophylaxis and strengthening of students’ health are extremely topical. Physical loads of aerobic character are characterized with the best health improvement effect. One of the forms of organization of health improvement physical culture that take into account needs and possibilities of a person are fitness programs that have in their basis special synthesis of exercises of sports-gymnastic style, elements of dance and music. It is characterized different kinds of aerobic programs, among them are: classical (basic), dancing, step-, slide-, aqua-, pump-aerobics, aerobics with elements of martial arts, fitball-aerobics. IT was proves the effectiveness of health improvement aerobics of low intensity (heart rate 55–75 % from the maximal one, class duration – 60 minutes, regularity – 3–5 times per week) with students of special medical groups. Built of the training process in correspondence with methodological principles of physical education is the condition of the effectiveness of classes: activity, consciousness, accessibility, systematic character, sequence and individualization.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7530
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 1 (29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07_9_15.pdf304,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.