Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7503
Title: Інноваційні підходи до корекції порушень постави слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання
Other Titles: Innovative Approaches to Correcting Disorders of Posture Hearing Impaired Pupils in Physical Education.
Authors: Кашуба, Віталій
Kashuba, Vitaly
Хамаді, Зіяд
Hamad, Ziad
Насраллах, Ахмад
Nasrallah, Ahmad
Демчук, Світлана
Demchuk, Svetlana
Bibliographic description (Ukraine): Кашуба В. Інноваційні підходи до корекції порушень постави слабочуючих школярів у процесі фізичного виховання / В. Кашуба, Зіяд Хамаді Ахмад Насраллах, Св. Демчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 3 (27). – С. 54-58.
Issue Date: 2014
Date of entry: 28-Jan-2016
Publisher: Національний університет фізичного виховання й спорту України (м. Київ)
Keywords: адаптивне фізичне виховання
постава слабочуючих школярів
комп’ютерні технології
adaptive physical education
carriage of schoolchildren with auditory deviation
computer technologies
Abstract: Світова тенденція зростання числа осіб з особливими потребами, значну частину з яких становлять особи з обмеженими можливостями слуху, спонукає наукове співтовариство йти шляхом пошуку найбільш ефективних педагогічних методів і прийомів, що сприяють їх успішній соціалізації, яка можлива лише за умови мобілізації всіх компенсаторних здібностей дітей із депривацією слуху. Завдання дослідження: 1) визначити порушення постави, що найбільш часто трапляються в слабочуючих молодших школярів; 2) розробити технологію корекції порушень постави слабочуючих дітей молодшого шкільного віку засобами АФВ і визначити її ефективність. Проведене експериментальне дослідження дало змогу установити динаміку формування біогеометричного профілю постави слабочуючих дітей. У роботі вперше на підставі виявлених кількісних показників біогеометричного профілю постави слабочуючих молодших школярів розроблено технологію, яка дає змогу за допомогою фізичних вправ вибірково впливати на порушення просторової організації їхнього тіла. Проведені дослідження засвідчили, що експериментальна корекційна технологія, яка містить методичні й організаційні підходи до корекції функціональних порушень ОРА, що враховує кількісні характеристики біогеометричного профілю постави й показники вертикальної стійкості тіла слабочуючих дітей молодшого шкільного віку, сприяє ефективній корекції порушень постави, попередженню фіксованих порушень ОРА. The global trend of increasing numbers of people with disabilities, many of whom are persons with hearing disabilities, encourages the scientific community go on the path of finding the most effective teaching methods and techniques that contribute to their successful socialization, which can only result from the mobilization of all compensatory abilities of children of deprivation hearing. Research objectives: 1. Identify the incorrect posture that is most often found in deaf primary school children. 2. Develop technology for correction of posture of deaf primary school children by means of the APE and to determine its effectiveness. The experimental research has allowed determining the dynamics of formation Bio-geometric profile posture hearing impaired children. For the first time on the basis of identified quantitative indicators Bio-geometric profile posture of hearing impaired younger pupils developed a technology that allows through exercise selectively influence the spatial organization of the violation of their bodies. Studies have shown that the experimental correction technology that provides methodological and organizational approaches to the correction of functional disorders MSS, taking into account the quantitative characteristics Bio-geometric profile posture and body indicators of vertical stability of deaf primary school children, promotes effective correction of posture, prevent fixed violations of MSS.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7503
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 3 (27)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.