Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7492
Title: Ефективність експериментальної технології залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності в процесі навчання в основній школі
Other Titles: The Effectiveness of an Experimental Technology of Attraction of Students of a Special Medical Group in Physical Activity in the Studying Process at the Elementary School
Authors: Мазур, Валерій
Mazur, Valeriy
Bibliographic description (Ukraine): Мазур В. Ефективність експериментальної технології залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності в процесі навчання в основній школі / В. Мазур // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2 (26). – С. 30-33.
Issue Date: 2014
Date of entry: 27-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: підлітки
teens
спеціальна медична група
special medical group
фізична активність
physical activity
мотивація
motivation
Abstract: Експериментально обґрунтовано ефективність використання алгоритмів, що містять проектувальні операції для формування й реалізації складових частин технології, спрямованої на залучення учнів спеціальної медичної групи до фізичної активності під час навчання в основній школі. Технологія містить такі складники: основи для її проектування з визначенням мети; формування змісту теоретико-методичної та практичної діяльності; реалізація означеного змісту; запланований результат. Проектувальні операції всіх алгоритмів зорієнтовано на виконання вимог принципів фізичного виховання, положень теорії адаптації, а також концепції освіти з ведення фізично активного способу життя й теорії самовизначення для посилення мотивації учнів до фізичної активності в різних формах та ситуативні чинники, пов’язані зі співпрацею вчителя й батьків учнів і розробленими нами нормативами оцінки показників фізичного стану останніх. Використання протягом одного навчального року запропонованої розробки 20 дівчатками й 20 хлопчиками із захворюваннями серцево-судинної системи, 20 і 20 – із захворюваннями опорно-рухового апарату, забезпечило значно кращі показники фізичного стану, ніж традиційна організація, зміст і способи реалізації, використані, відповідно, 17 і 18 дівчатками, 18 та 14 хлопчиками. Experimentally it was proved the effective use of algorithms that include layout design operations for formulation and implementation of technology components designed to attract students of special medical group to physical activity while studying at the elementary school. The technology includes the following components: a basis for the definition of setting goals; shaping the content of the theoretical and methodological content and practice; implementation of its appointed maintenance; planned results. Designing transactions of all algorithms oriented at the requirements of the principles of physical education, the theory of adaptation, and the concept of education leading physically active lifestyle and self-determination theory to enhance the motivation of physical activity in different forms, and situational factors associated with cooperation of teachers and parents of students, and we developed assessment standards of physical condition of the latter. Use within one academic year of the proposed development of 20 girls and 20 boys with diseases of the cardiovascular system, 20 and 20 - with diseases of the musculoskeletal, provide significantly better performance than traditional physical condition of the organization, content and methods of implementation used by 17 and 18 girls, 18 and 14 boys
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7492
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 2 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06_mazur_pravylno.pdf567,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.