Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7482
Title: Сучасні підходи до складання моделей підготовки фахівців із фізичної культури
Other Titles: Moder Napproaches to Making the Models of Training the Physical Education Experts
Authors: Чалій, Людмила
Chalii, Lyudmyla
Bibliographic description (Ukraine): Чалій Л. Сучасні підходи до складання моделей підготовки фахівців із фізичної культури / Л. Чалій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 3 (7). – С. 18-21.
Issue Date: 2014
Date of entry: 27-Jan-2016
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет (м. Рівне)
Keywords: модель
моделювання
підготовка вчителя
туристська компетентність
model
modeling
teacher training
tourist competence
Abstract: У статті розкрито зміст понять «модель» та «моделювання». Звернуто увагу на широке застосування в педагогічній науці методу моделювання. Це дає змогу наочно демонструвати майбутню професійну діяльність і проектувати ефективну підготовку до неї. Як зазначено, моделі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання відображають наявність усіх компонентів процесу освіти (принципи навчання, мету, завдання, структуру, зміст, форми, методи, систему оцінки та контролю). Указано на відсутність у сучасних педагогічних дослідженнях моделі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до викладання варіативного модуля «Туризм». Запропоновано створити таку модель на основі компетентісного підходу. In this article, the meaning of terms «model» аnd «modeling» isrevealed. The author pays attention to the widespread using of the modeling method inp edagogics. This allows to visually demonstrate future professiona lactivity and to plan the effective preparation for it. As it is noticed in the article, the model of training the future physical education teachers reflects the presence of all the components of the process of education (learning principles, aims and tasks, structure and content, forms and methods, assessment and control system. The author points to the fact that in modern pedagogical researches there is an absence of model of training the future physical education teachers to teach the variable module «Tourism». It is proposed to create a model based on competence approach.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7482
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 3 (27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Людмила Чалій.pdf305,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.