Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7461
Title: Трансформація виразових засобів класичного танцю: концепція Михайла Фокіна
Other Titles: Transformation of Expressive Means of Classical Dance: the Conception of Mihail Fokin
Authors: Косаковська, Леся Петрівна
Kosakovska, Lesia P.
Bibliographic description (Ukraine): Косаковська Л. Трансформація виразових засобів класичного танцю: концепція Михайла Фокіна / Л. Косаковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 3 (27). – С. 5-10.
Issue Date: 2014
Date of entry: 26-Jan-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)
Keywords: класичний танець
балетний театр
хореографічний образ
балетна реформа
classical dance
ballet theatre
choreographic image
ballet reform
Abstract: У статті досліджено закономірності трансформації виразових засобів класичного танцю у створенні балетних вистав початку ХХ ст. на прикладі творчості хореографа-новатора М. М. Фокіна. Визначено загальне коло джерел, які характеризують творчий доробок і джерела хореографічного стилю балетмейстера. Особливу увагу приділено характеристиці нових пластичних і художніх завдань, поставлених музикою І. Стравінського перед балетмейстером-постановником, та шляхи їх реалізації на прикладі балету «Петрушка» як характерного зразка балетного спектаклю свого часу. Ключові слова: класичний танець, балетний театр, хореографічний образ, балетна реформа.The article is devoted to studying of laws of transformation of expressive means of classical dance in creation of ballet plays of the beginning of XX century on the example of creative works of choreographer–innovator M. M. Fokin. The author of the article defines a general circle of sources that characterize creative works and sources of choreographic style of the ballet master. Great attention is paid to characteristics of new plastic and artistic tasks that were posed by music of I. Stravinskiy and ways of their realization on the example of the ballet «Petrushka» as a characteristic example of ballet performance of that time. Key words: classical dance, ballet theatre, choreographic image, ballet reform.
У статті досліджено закономірності трансформації виразових засобів класичного танцю у створенні балетних вистав початку ХХ ст. на прикладі творчості хореографа-новатора М. М. Фокіна. Визначено загальне коло джерел, які характеризують творчий доробок і джерела хореографічного стилю балетмейстера. Особливу увагу приділено характеристиці нових пластичних і художніх завдань, поставлених музикою І. Стравінського перед балетмейстером-постановником, та шляхи їх реалізації на прикладі балету «Петрушка» як характерного зразка балетного спектаклю свого часу. Ключові слова: класичний танець, балетний театр, хореографічний образ, балетна реформа.The article is devoted to studying of laws of transformation of expressive means of classical dance in creation of ballet plays of the beginning of XX century on the example of creative works of choreographer–innovator M. M. Fokin. The author of the article defines a general circle of sources that characterize creative works and sources of choreographic style of the ballet master. Great attention is paid to characteristics of new plastic and artistic tasks that were posed by music of I. Stravinskiy and ways of their realization on the example of the ballet «Petrushka» as a characteristic example of ballet performance of that time. Key words: classical dance, ballet theatre, choreographic image, ballet reform.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7461
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 3 (27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Леся Косаковська.pdf339,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.