Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/727
Title: Індивідуальна психокорекція мовленнєвих порушень у дошкільнят з ГРДУ
Authors: Соловей, Оксана Анатоліївна
Issue Date: 2010
Date of entry: 16-May-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: гіперактивний розлад
порушення мовлення
корекційний вплив
мультимодальний підхід
Abstract: У статті розглядаються основні методологічні принципи аналізу та корекції мовленнєвих порушень, основні етапи діагностичного та колекційного процесу. Обгрунтовано використання "мультимодального" підходу до корекції ГРДУ та підібрано комплекс корекційних завдань для розвитку мовлення дошкільнят з розладом.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/727
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття перспективи.pdf293,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.