Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/727
Назва: Індивідуальна психокорекція мовленнєвих порушень у дошкільнят з ГРДУ
Автори: Соловей, Оксана Анатоліївна
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 16-тра-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: гіперактивний розлад
порушення мовлення
корекційний вплив
мультимодальний підхід
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні методологічні принципи аналізу та корекції мовленнєвих порушень, основні етапи діагностичного та колекційного процесу. Обгрунтовано використання "мультимодального" підходу до корекції ГРДУ та підібрано комплекс корекційних завдань для розвитку мовлення дошкільнят з розладом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/727
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття перспективи.pdf293,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.