Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6774
Назва: Характеристика курсу «Комп’ютерні інформаційні технології» у вищих навчальних закладах
Інші назви: Characteristics of the Сourse «Computer Іnformation Technology» in Universities.
Автори: Валько, Наталія
Valko, Nataliya
Бібліографічний опис: Валько Наталія. Характеристика курсу «Комп’ютерні інформаційні технології» у вищих навчальних закладах / Н. Валько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С. 27-31.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 7-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інформаційні технології, програмне забезпечення, професійна спрямованість, система завдань
information technology, software, professional orientation, system tasks.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено один із варіантів викладання курсу «Комп’ ютерні інформаційні технологій» (КІТ). Указано на основні помилки, які можуть робити студенти під час виконання практичних завдань. Також вказані методи побудови системи завдань, які дають змогу уникнути цих помилок. Цей курс у вищих навчальних закладах має за мету ознайомити студентів із основними принципами роботи комп’ ютерів та різними видами його програмного забезпечення. Особливістю викладання є те, що технології постійно змінюються, тому актуальним є узгодження змісту предмета з новими досягненнями у сфері КІТ, а також врахування професійної сфери застосування ІТ. Завданням цієї роботи є аналіз структури дисципліни та розроблення системи вправ, які дадуть змогу сформувати навички правильного та раціонального використовування ІТ у професійній діяльності майбутніх фахівців. Розроблено структуру навчальної дисципліни, яка включає такі елементи, як вхідне, поточне та вихідне тестування; лекційний матеріал; практичні завдання; завдання для самостійної роботи; контрольні питання. Поточне тестування розроблене за двома варіантами для виявлення теоретичного рівня засвоєння матеріалу та практичних навичок володіння програмним засобом. Практичні завдання представлені для двох рівнів складності. З урахуванням усіх вище означених особливостей було видано практикум із курсу КІТ, у якому розроб-лено систему вправ для опанування навичками користування ІТ. У подальшому планується зробити методичне забезпечення для наповнення дистанційного курсу вивчення КІТ. The article presents one option of teaching computer information technology (CIT). Specified on the basic mistakes that can make students in the performance of practical tasks. Also listed methods of system tasks for avoid these mistakes. The course at the university aims to familiarize students with the basic principles of the computer and various types of its software. Feature of the teaching is that technology is constantly changing, so content negotiation object with new advancements in CIT and consideration of professional scope of IT is relevant. The objective of this work is to analyze the structure of the discipline and to develop a system of exercises that will form the skills of correct and efficient use of IT in careers of future specialists. The structure of the discipline is developed. It contains such elements as input, and output, and current testing; lectures; practical assignments; tasks for independent work; control questions. Current tests developed in two variants to identify the theoretical level of learning material and practical use of software. Practical tasks presented for two levels of difficulty. With all the aforementioned features were published workshop of course CIT, which developed a system of exercises for mastering the skills of using IT. Planned development of methods for distance learning course of cit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6774
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.