Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Ганна-
dc.contributor.authorPrihodko, Hanna-
dc.date.accessioned2015-08-07T09:47:24Z-
dc.date.available2015-08-07T09:47:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПриходько Ганна.Гендерна тематика в історико-педагогічних дослідженнях / Г. Приходько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С.4-9.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6770-
dc.description.abstractГендерні дослідження в педагогічній науці викликані потребою введення гендерного складника в навчально-виховний процес як парадигмальну характеристику. Дослідження процесу формування і розвитку гендерних аспектів освіти набуває особливої актуальності. За результатами міждисциплінарної розвідки (гендерних досліджень у педагогічній науці) зроблено огляд сучасних вітчизняних історико-педагогічних праць на гендерну тематику. Акцентовано на питаннях соціальної статі; аналізу специфічного жіночого освітнього досвіду; життє-діяльності родини із включенням проблем статі; гендерної освіти й проблеми включення гендерного складника до освітніх і виховних процесів. Визначено, що історико-педагогічні дослідження, у яких розробляються питання соціальної статі або які здійснюються з позиції задекларованого гендерного підходу, мають бути вільні від патріархальних тенденцій та біологізму у викладенні матеріалу.The development of gender studies in pedagogical science is caused by the necessity of introduction of gender component in the educational process as a paradigm characteristic. The study of the process of formation and development of gender aspects of education is of special relevance. According to the results of interdisciplinary exploration (gender studies in pedagogical science) presented an overview of modern Russian historical and pedagogical works on the presentation of gender issues. Focused on the issues of social floor, analysis of specific women’s educational experience, the life of the family with the inclusion of the gender problem, gender education and the problem of the inclusion of a gender component in educational processes. Determined that the historical and pedagogical research, in which the development issues of social floor or which are made from a position of declared a gender approach should be free from Patriarchal tendencies and biologism in the presentation of the material.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectстать, гендер (соціальна стать), гендерні дослідження, гендерна тематикаuk_UK
dc.subjectsex, gender, gender studies, gender topics.uk_UK
dc.titleГендерна тематика в історико-педагогічних дослідженняхuk_UK
dc.title.alternativeGender Thematics in the History-Pedagogical Researches.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf987,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.