Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6744
Title: Jakościowe i ilościowe aspekty obciążeń treningowychmłodych pływaków
Other Titles: Якісні та кількісні аспекти тренувальних навантажень юних плавців
Authors: Cieślicka, Mirosława
Żołnowski, Krzysztof
Цеслицька, Мирослава
Золновськи, Кристоф
Bibliographic description (Ukraine): Cieślicka M. Jakościowe i ilościowe aspekty obciążeń treningowychmłodych pływaków / M. Cieślicka, K. Żołnowski // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 110-117
Issue Date: 2015
Date of entry: 4-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: pływanie
trening
obciążenia treningowe
indywidualizacja treningu
плавання
тренування
тренувальні навантаження
індивідуалізація підготовки
Abstract: Obecnie planowanie treningu, rejestracja obciążeń oraz optymalizacja stosowania różnorodnych metod, środków i form treningu bazuje na wieloletnich doświadczeniach trenerów i samych zawodników. W niniejszej pracy opisano jakościowe i ilościowe aspekty obciążeń treningowych obowiązujących w planowaniu oraz realizacji długofalowego procesu treningowego. Zestawienie danych uzyskanych w trakcie analizy, oraz progres wyników S.S charakteryzujące poszczególne okresy treningowe pokazują, że: – w trakcie trwania sezonu 2012/2013 zastosowano wyraźny podział na okresy treningowe – do realizacji dwóch cykli bezpośredniego przygotowania startowego wykorzystano właściwe środki treningowe – proces treningowy uwzględniał indywidualizację – dynamika obciążeń treningowych dla S.S była optymalna ponieważ zawodnik w sezonie 2012/ 2013 ustanowił rekordy życiowe. Нині планування підготовки, реєстрації навантажень та оптимізації щодо різних методів, засобів і форм тренування ґрунтується на багаторічному досвіді тренерів і самих спортсменів. У цій статті описано якісні й кількісні аспекти тренувальних навантажень сили підготовки, що застосовуються в плануванні та реалізації довгострокового процесу тренування. Зіставлення даних, отриманих у ході аналізу, а також прогрес результатів характеризують окремі періоди тренування, які показують, що: – протягом періоду 2012/2013 простежується чітке розходження між періодами навчання; – для реалізації двох циклів безпосередньої стартової підготовки використовуються відповідні засоби тренування; – тренувальний процес побудовано на індивідуальному підході; – динаміка тренувальних навантажень для досліджуваного спортсмена була оптимальною, тому він у сезоні 2012/2013 установив особисті рекорди.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6744
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf625,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.