Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6732
Title: Професійно-прикладна фізична підготовка як складник фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей
Other Titles: Professionally Applied Physical Training as a Part of Physical Training of Pedagogical Specialities Students
Authors: Гончар, Галина
Gonchar, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Гончар Г. Професійно-прикладна фізична підготовка як складник фізичного виховання студентів педагогічних спеціальностей / Г. Гончар // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - Вип. 17. - С. 43-48
Issue Date: 2015
Date of entry: 4-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізичне виховання
професійна діяльність
педагогічна діяльність
учитель
професійно-прикладна фізична культура
physical training
professional activity
educational work of a teacher
teacher
professional-applied physical training
Abstract: Мета статті – проаналізувати особливості та структуру професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Під час дослідження використано теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Показано, що одним із важливих завдань вищих педагогічних навчальних закладів є формування активності майбутнього вчителя до фізкультурної діяльності, яка зумовлює прояв ініціативності, цілеспрямованості, рішучості, є важливим засобом покращення фізичного, психічного здоров’я, одним із показників ефективності процесу професійної підготовки, оскільки ставлення вчителя до фізкультурної діяльності проектується на учнів, є прикладом для наслідування. Установлено, що мотиви обов’язково слід ураховувати в роботі зі студентами для того, щоб дати їм від фізичної культури те, чого вони хочуть, підвищити їхню рухову активність, залучити до занять і таким чином формувати орієнтацію на цінності фізичної культури, даючи при цьому неспеціальну фізкультурну освіту. Aim is to analyze the peculiarities and structure of professionally-applied physical preparation of pedagogical specialities of students. Material and methods: During the research we used theoretical analysis and summarizing of the literature. Results: shown that one of the important task of higher educational institutions is the formation of an activityin future teacher to physical activity, which causes the expression of initiative, commitment, determination, is an important means of improving the physical, mental health, is one of the indicators of the efficiency of training, since teacher’s attitude for physical activity is directed at pupils, is an example to follow.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6732
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf195,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.