Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6709
Title: Характеристика продуктивності розумової діяльності школярів 8–10 років наприкінці навчального року
Other Titles: Рerformance Characteristics of Mental Activity Schoolchildren of 8–10 Years at the end of School Year
Authors: Лещак, Олександр
Leshchak, Oleksandr
Issue Date: 2014
Date of entry: 4-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: школярі
розумова діяльність
навчальний рік
ефективність
schoolchildren
mental activity
the academic year
the efficiency
Abstract: У статті наведено результати дослідження продуктивності розумової діяльності школярів 8–10 років наприкінці навчального року. Для досягнення поставленої мети обстежено 150 школярів вказаного віку із визначенням у них показників продуктивності розумової працездатності, ефективності розумової роботи, ступеня впрацьованості, рівня психічної стійкості та показників, що характеризують продуктивність уваги. Установлено, що наприкінці навчального року в школярів 8–10 років спостерігається достовірне зниження, порівняно з еталонними показниками, стійкості уваги й розумової працездатності, показників уваги та самоконтролю, ефективності роботи, зосередженості, стійкості й концентрації уваги. Виявлені зміни відкривають перспективу пошуку методів і засобів фізичного виховання, застосування яких сприяло б покращенню продуктивності розумової діяльності впродовж навчального року в школярів 8–10 років. The paper presents the results of a study of performance of mental activity schoolchildren of 8–10 years at the end of the school year. To achieve this goal were surveyed 150 schoolchildren to determine whether they are performance indicators of mental health, mental work efficiency, degree of achievement, level of mental stability and indicators characterizing the performance of attention. It was established, that at the end of the school year, the school children of 8–10 years there has been significant in comparison with the benchmark decrease of stability of attention and mental capacity, attention and self-control performance, efficiency, concentration, stability and concentration. The detected changes hold the promise of search methods and means of physical education, the use of which would improve the performance of mental activity during the school year in school children 8–10 years.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6709
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf188,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.