Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6701
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, Володимир | - |
dc.contributor.author | Kovalchuk, Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2015-08-04T11:20:33Z | - |
dc.date.available | 2015-08-04T11:20:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.other | УДК 796.011.3:378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6701 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено науково-методичні засади оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів. Обґрунтовано модель оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів, що включає принципи (індивідуальності, системності й систематичності, плановості й тематичності, економічності, відкритості та прозорості, об’єктивності та єдності вимог, взаємоповаги), компоненти (методологічний, процесуальний та технічний), функції (діагностична, інформаційна, навчально-виховна, прогностична, стимуляційна, контрольна й коригувальна), фоми (вербальні, невербальні, колективні та цифрові) і методи (спостереження, бесіда, усне опитування, письмовий контроль, дидактичні тести, тестування) контролю. Розроблено особистісно орієнтовану методику оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів з урахуванням компетентнісного підходу в освіті. The article highlights scientific and methodological principles of evaluation of educational achievements in physical education of students. It was grounded the model of evaluation of educational achievements in physical culture of students. In its basis there underlies interconnection of principles (of individuality, regularity and systematization, of planned character and topicality, efficiency, openness and transparence, objectivity and unity of requirements, mutual respect), components (methodological, procedural and technical), functions (diagnostic, informational, educational, prognostic, stimulating, controlling and corrective), forms (verbal, nonverbal, collective and digital) and methods (monitoring, interview, oral questioning, written control, didactic tests, testing) of control. It was developed a personality-oriented methodology of evaluation of educational achievements in physical education of students taking into account competence approach in education. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | навчальні досягнення | uk_UK |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UK |
dc.subject | студенти | uk_UK |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UK |
dc.subject | educational achievements | uk_UK |
dc.subject | physical education | uk_UK |
dc.subject | students | uk_UK |
dc.subject | higher educational establishments | uk_UK |
dc.title | Науково-методичні засади оцінювання навчальних досягнень із фізичного виховання студентів | uk_UK |
dc.title.alternative | Scientific and Methodological Principles of Evaluation of Educational Achievements of Students’ Training | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 16 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 177,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.