Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Людмила-
dc.contributor.authorGusak, Ludmila-
dc.date.accessioned2015-08-04T10:02:43Z-
dc.date.available2015-08-04T10:02:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГусак Людмила. Технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи / Л. Гусак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С. 102-106.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6686-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. Акцентовано увагу на адаптації інноваційних технологій у формуванні професійної компетенції таких фахівців. Розкрито технології «кейс-стаді», мікронавчання, колективних й індивідуальних проектів, створення методичного портфоліо. Особливу роль автор приділяє організації самостійної та індивідуальної роботи в процесі підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. В статье рассматривается проблема подготовки будущих учителей к ассоциативному обучению иностранным языкам учащихся начальной школы. Акцентируется внимание на адаптации инновационных технологий в формировании профессиональной компетенции таких специалистов. Раскрываются технологии «кейс-стади», микрообучение, коллективных и индивидуальных проектов, создание методического портфолио. Особую роль автор уделяет организации самостоятельной и индивидуальной работы в процессе подготовки будущих учителей к ассоциативному обучению иностранным языкам младших школьников.This paper addresses the problem of training teachers to associative teaching foreign languages to elementary school students. Attention is focused on the adaptation innovative technologies for the development of professional competence of such specialists. A special technologies such as «case studies», microteaching, collective and individual projects and methodical portfolio are described in the article. The author pays a special attention to the independent and individual work in preparing future teachers for associative teaching foreign languages in primary schools.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи, професійна компетентність, «кейс-стаді», мікронавчання, метод проектів, методичний портфоліо.uk_UK
dc.subjectподготовка будущих учителей к ассоциативному обучению иностранным языкам учащихся начальной школы, профессиональная компетентность, «кейс-стади», микрообучение, метод проектов, методический портфолио.uk_UK
dc.subjecttraining teachers to associative learning foreign languages in primary school, professional compe- tence, «case studies», microteaching, project method, methodical portfolio.uk_UK
dc.titleТехнології формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школиuk_UK
dc.title.alternativeTechnologies of Formation Future Teachers’ Professional Competence in Associative Teaching Foreign Languages in Primary School.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf881,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.