Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6683
Назва: Формування вмінь самоконтролю під час професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів
Інші назви: The Formation of Self-control Skills in the Process of Cadet’s Professional Training in the Flight Schools.
Автори: Тетяна, Плачинда
Plachynda, Tatiana
Бібліографічний опис: Плачинда Тетяна. Формування вмінь самоконтролю під час професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів / Т. Плачинда // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 8 (285). - С. 111-114.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 4-сер-2015
Теми: курсанти, самоконтроль, навички, самооцінка, взаємоконтроль, викладач
курсанты, самоконтроль, навыки, самооценка, взаимоконтроль, преподаватель
cadets, self-control, skills, self-esteem, mutual control, the teacher
Короткий огляд (реферат): У статті зазначається, що формування в майбутніх авіаційних спеціалістів навичок самоконтролю є важ-ливим елементом їхнього професійного становлення як фахівців авіаційної галузі. Наводяться етапи форму-вання в майбутніх авіафахівців умінь самоконтролю та необхідне дидактичне забезпечення. В статье отмечается, что формирование у будущих авиационных спе-циалистов навыков самоконтроля является важным элементом их профессионального становления как специа-листов авиационной отрасли. Говорится о том, что формирование готовности к самоконтролю предусматри-вает решение определенных вопросов, и, прежде всего, выработку в курсантов правильного представления о самоконтроле как обязательного условия эффективной, качественной учебно-профессиональной деятельности. Приводятся этапы формирования у будущих авиаспециалистов умений самоконтроля и необходимое дидакти-ческое обеспечение. Акцентируется внимание, что деятельность преподавателя заключается в организации учебно-профессиональной деятельности, осуществлении и корректировке способов самоконтроля курсантами на основе полученных данных об уровне сформированности самоконтроля у каждого курсанта. Преподаватель при этом выступает в роли фасилитатора, консультируя курсантов в процессе их обращения за помощью во время разбора проблемных, педагогических ситуаций, выполнения ими творческих задач. It is noted in the article that the formation of self-management skills in the future aviation professionals is an important part of their professional development as the aviation specialists. Stating that the formation of readiness for self-control provides a solution to a certain issues, and above all to develop the cadets proper idea of self-control as a prerequisite for effective, quality teaching and professional activities. It is brought the stages of the formation of future aviation professionals skills and self-control necessary didactic software. Attention is drawn that the teacher’s activity is to organize educational activity, exercise and self- correcting ways cadets on the basis of the data on the level of formation of self-control in each student. Teacher is acting as a facilitator, advising students in their recourse during parsing problem, teaching situations, the performance of creative tasks.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6683
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2014, № 8 (285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf778,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.