Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6668
Title: Ритмічна гімнастика як ефективний засіб підвищення фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку
Other Titles: Rhythmic Gymnastics as an Effective Mean of Improving Physical Fitness Among Girls of Secondary School Age
Authors: Деделюк, Ніна
Хильчук, Юлія
Балахнічева, Галина
Dedelyuk, Nina
Hylchuk, Julia
Balahnicheva, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Деделюк Н. Ритмічна гімнастика як ефективний засіб підвищення фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку / Н. Деделюк, Ю. Хильчук, Г. Балахнічева // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 38-41
Issue Date: 2013
Date of entry: 3-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: ритмічна гімнастика
фізичні якості
фізична підготовленість
тренувальні навантаження
вікові особливості
дівчата середнього шкільного віку
rhythmic gymnastics
physical qualities
physical fitness
training exercices
age peculiarities
the girls of secondary school age
Abstract: У статті досліджено доцільність упровадження ритмічної гімнастики в процес фізичного виховання дівчат 11–14 років. Експериментально перевірено ефективність методики застосування ритмічної гімнастики в освітньому процесі. Для розв’язання поставлених завдань використано аналіз спеціальної науково-методичної літератури, педагогічні спостереження й тестування, експерименти із застосуванням комплексу методів: антропометрії, тестування фізичних якостей, математичної статистики. Установлено, що розроблена з урахуванням вікових особливостей дівчат-підлітків методика ритмічної гімнастики дає змогу здійснювати в повному обсязі тренувальні навантаження на фізичні здібності та сприяє позитивному впливу на фізичне здоров’я, забезпечує розв’язання освітніх завдань. The article investigates the feasibility of rhythmic gymnastics implementation in physical education process among 11–14 years old girls. Experimentally verified the effectiveness of the rhythmic gymnastics methods application in the educational process. In order to solve the tasks the analysis of special scientific, methodical literature, teaching observation and testing, experiments using a mix of methods (e. g. anthropometry, physical properties testing, mathematical statistics) were used. It was found that the developed rhythmic gymnastics methods that take into concideration age peculiarities of adolescent girls allows to fully implement training on physical ability, encourages positive effects on physical health, provides a solution to educational problems.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6668
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf391 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.