Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6668
Назва: Ритмічна гімнастика як ефективний засіб підвищення фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку
Інші назви: Rhythmic Gymnastics as an Effective Mean of Improving Physical Fitness Among Girls of Secondary School Age
Автори: Деделюк, Ніна
Хильчук, Юлія
Балахнічева, Галина
Dedelyuk, Nina
Hylchuk, Julia
Balahnicheva, Galina
Бібліографічний опис: Деделюк Н. Ритмічна гімнастика як ефективний засіб підвищення фізичної підготовленості дівчат середнього шкільного віку / Н. Деделюк, Ю. Хильчук, Г. Балахнічева // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 38-41
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 3-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: ритмічна гімнастика
фізичні якості
фізична підготовленість
тренувальні навантаження
вікові особливості
дівчата середнього шкільного віку
rhythmic gymnastics
physical qualities
physical fitness
training exercices
age peculiarities
the girls of secondary school age
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено доцільність упровадження ритмічної гімнастики в процес фізичного виховання дівчат 11–14 років. Експериментально перевірено ефективність методики застосування ритмічної гімнастики в освітньому процесі. Для розв’язання поставлених завдань використано аналіз спеціальної науково-методичної літератури, педагогічні спостереження й тестування, експерименти із застосуванням комплексу методів: антропометрії, тестування фізичних якостей, математичної статистики. Установлено, що розроблена з урахуванням вікових особливостей дівчат-підлітків методика ритмічної гімнастики дає змогу здійснювати в повному обсязі тренувальні навантаження на фізичні здібності та сприяє позитивному впливу на фізичне здоров’я, забезпечує розв’язання освітніх завдань. The article investigates the feasibility of rhythmic gymnastics implementation in physical education process among 11–14 years old girls. Experimentally verified the effectiveness of the rhythmic gymnastics methods application in the educational process. In order to solve the tasks the analysis of special scientific, methodical literature, teaching observation and testing, experiments using a mix of methods (e. g. anthropometry, physical properties testing, mathematical statistics) were used. It was found that the developed rhythmic gymnastics methods that take into concideration age peculiarities of adolescent girls allows to fully implement training on physical ability, encourages positive effects on physical health, provides a solution to educational problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6668
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf391 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.