Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6667
Title: Діагностика стану валеологічної компетентності студентів медичних коледжів
Other Titles: The Diagnostics of the Valeological Competence Status of the Students in Medical Colleges
Authors: Остафійчук, Ярослав
Презлята, Ганна
Мицкан, Богдан
Ostafijchuk, Jaroslav
Prezliata, Anna
Mytskan, Bogdan
Bibliographic description (Ukraine): Остафійчук Я. Діагностика стану валеологічної компетентності студентів медичних коледжів / Я. Остафійчук, Г. Презлята, Б. Мицкан // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 31-37
Issue Date: 2013
Date of entry: 3-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: діагностика
студенти-медики
валеологічна компетентність
diagnostics
medical students
valeological competence
Abstract: Основна мета нашого дослідження – установити рівень валеологічної компетентності студентів медичних коледжів на основі самооцінки особистісних валеологічних знань, важливості дотримання засад здорового способу життя, а також оволодіння практичними навиками валеометрії для їх використання в майбутній професійній діяльності. У цьому дослідженні використовували анкетування, яке передбачало виявлення когнітивного рівня валеологічної компетентності. Установлено, що більшість студентів відзначаються низьким та середнім рівнями теоретичних знань і практичних валеологічних навиків. При цьому виявлено, що більшість респондентів мають високу зацікавленість та потребу в удосконаленні валеологічної компоненти майбутньої професійної діяльності. The main purpose of our research is to maintain the level of valeological competence of the students of medical colleges on the basic of the self-rating personal valeological knowledge, the importance of the maintaining of healthy way of life and also the mastering of practical skills of valeometry in order to use in a future profession.In this research the questionnaire was used to reveal the cognitive level of the valeological competence.It was established that most of the students have low or intermediate level of the theoretical skills and also practical valeological ones. It was revealed that most of the students have high interest and need on the improvement of the valeological components of the future professional work.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6667
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf495,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.