Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6667
Назва: Діагностика стану валеологічної компетентності студентів медичних коледжів
Інші назви: The Diagnostics of the Valeological Competence Status of the Students in Medical Colleges
Автори: Остафійчук, Ярослав
Презлята, Ганна
Мицкан, Богдан
Ostafijchuk, Jaroslav
Prezliata, Anna
Mytskan, Bogdan
Бібліографічний опис: Остафійчук Я. Діагностика стану валеологічної компетентності студентів медичних коледжів / Я. Остафійчук, Г. Презлята, Б. Мицкан // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 31-37
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 3-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: діагностика
студенти-медики
валеологічна компетентність
diagnostics
medical students
valeological competence
Короткий огляд (реферат): Основна мета нашого дослідження – установити рівень валеологічної компетентності студентів медичних коледжів на основі самооцінки особистісних валеологічних знань, важливості дотримання засад здорового способу життя, а також оволодіння практичними навиками валеометрії для їх використання в майбутній професійній діяльності. У цьому дослідженні використовували анкетування, яке передбачало виявлення когнітивного рівня валеологічної компетентності. Установлено, що більшість студентів відзначаються низьким та середнім рівнями теоретичних знань і практичних валеологічних навиків. При цьому виявлено, що більшість респондентів мають високу зацікавленість та потребу в удосконаленні валеологічної компоненти майбутньої професійної діяльності. The main purpose of our research is to maintain the level of valeological competence of the students of medical colleges on the basic of the self-rating personal valeological knowledge, the importance of the maintaining of healthy way of life and also the mastering of practical skills of valeometry in order to use in a future profession.In this research the questionnaire was used to reveal the cognitive level of the valeological competence.It was established that most of the students have low or intermediate level of the theoretical skills and also practical valeological ones. It was revealed that most of the students have high interest and need on the improvement of the valeological components of the future professional work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6667
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf495,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.