Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6666
Назва: Рівень сформованості основних здоров’язбережувальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку
Інші назви: The level of Development of Basic Healthsaving Skills of Younger Students of Orphanage
Автори: Цюпак, Юрій
Tsyupak, Yuriy
Бібліографічний опис: Цюпак Ю. Рівень сформованості основних здоров’язбережувальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку / Ю. Цюпак // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 12. - С. 28-31
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 3-сер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: дитячий притулок
молодші школярі
рівень здоров’язбережувальних знань та навичок
orphanage
junior pupils
the level of healthsaving knowledge and habits
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано рівень здоров’язбережувальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку. Результати досліджень показали, що стан сформованості здоров’язбережувальних знань і навичок учнів початкових класів, які живуть у притулку, перебуває на початковому та середньому рівнях навчальних досягнень. Діти не готові до здійснення фізкультурно-оздоровчих та гігієнічних заходів, спрямованих на збереження й зміцнення здоров’я. Тому в процесі навчання та виховання пріоритетним завданням є формування здоров’язбережувальних знань і навичок, оскільки саме вони в подальшому визначатимуть стан здоров’я учнів. The results of the investigation have shown that the state of formation of healthsaving knowledge and habits of primary school pupils who live in the orphanage are at primary and secondary levels of educational . Children are not ready for implementation of fitness and hygiene measures designed to maintain and promote health. Therefore, in the process of training and education a priority task is to develop healthsaving knowledge and habits as they, subsequently, determine the health of pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6666
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf385,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.