Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорпач, Надія-
dc.contributor.authorОлешак, Світлана-
dc.contributor.authorKorpach, Nadia-
dc.contributor.authorOleshak, Svetlana-
dc.date.accessioned2015-07-27T09:53:32Z-
dc.date.available2015-07-27T09:53:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКорпач Надія, Олешак Світлана.Виховання толерантності в студентів вищих навчальних закладів / Н. Корпач, С. Олешак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 90-94.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6603-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку українського суспільства важливим завданням вищої освіти є виховання фахівця, який відзначається насамперед толерантністю і терпимістю до різних думок, поглядів, переконань, неупередженістю в ставленні до колег, партнерів і подій, здатного самостійно будувати і власне життя, і життя своєї країни. У статті проаналізовано поняття толерантність, види, рівні толерантності, обґрунтовано потребу виховання в майбутнього фахівця загальної системи цінностей і толерантності зокрема. Наголошено, що в навчально-виховному процесі потрібно приділяти увагу толерантності як якості особистості, що передбачає перехід від стану терпимості іншої позиції, думки до її розуміння та поваги. Запропоновано під час проведення аудиторних занять створювати проблемні ситуації й активніше залучати студентів до обговорення того чи того питання. У позааудиторній виховній роботі рекомендують проводити круглі столи, кураторські години, формувати загальне толерантне ставлення під час проведення загальноуніверситетських свят упродовж року, залучати до волонтерської діяльності. В статье рассматривается понятие толерантность, виды, уровни толерантности и обосновывается необходимость воспитания у будущего специалиста общей системы ценностей и толерантности в частности. Отмечается, что в учебно-воспитательном процессе нужно уделять внимание толерантности как качества личности, которая предусматривает переход от состояния терпимости другой позиции, мысли, к ее пониманию и уважению. Предлагается во время проведения аудиторных занятий создавать проблемные ситуации и активнее привлекать студентов к обсуждению того или другого вопроса. В позааудиторний воспитательной работе рекомендуется проводить круглые столы, кураторские часы, формировать общее толерантное отноше¬ние во время проведения общеуниверситетских праздников на протяжении года, привлекать к волонтерской деятельности.In the article an author examines a concept tolerance, kinds, levls of tolerance and grounds the necessity of education fort he future spe¬cialists of the general system of values and tolerance. An author suggests during realization of audience employments to create problem situations and more active tobring over students to the discussion of that or other question. An author offers forms and methods of education of tolerancefor students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectтерпимість, толерантність, види толерантності, виховання толерантності, рівні толерантності, студент, фахівець, дискусія.uk_UK
dc.subjectтерпимость, толерантность, виды толерантности, воспитания толерантности, уровни толерантности, студент, специалист, дискуссияuk_UK
dc.subjecttolerance, types of tolerance, educationof tolerance, levels of tolerance, student, specialist, discussion.uk_UK
dc.titleВиховання толерантності в студентів вищих навчальних закладівuk_UK
dc.title.alternativeЕducation Tolerance in University Studentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf376,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.