Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеньовська, Надія-
dc.contributor.authorSeniovska, Nadia-
dc.date.accessioned2015-07-27T08:57:24Z-
dc.date.available2015-07-27T08:57:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеньовська Надія. Формування професійної саморегуляції вчителя в процесі проходження студентами педагогічної практики / Н. Сеньовська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 115-119.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6589-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано формування професійної саморегуляції вчителя (ПСРВ) у процесі проходження студентами педагогічної практики. Визначено місце практики в системі технології підготовки майбутніх учителів до ПСРВ; проаналізовано досвід майбутніх педагогів у контексті формування особистісних якостей, що її визначають.В статье характеризуется формирование профессиональной саморегуляции учителя (ПСРВ) в процессе прохождения студентами педагогической практики. Профессиональная саморегуляция определяется как интегративная личностная профессиональная характеристика педагога, которая предусматривает осознание им своих действий, чувств, мотивов, своего положения и целесообразное видоизменение собственной деятельности в соответствии с требованиями ситуации. Описывается технология подготовки будущих учителей к ПСРУ (пропедевтический, моделирующий, коррекционный этапы; общедидактические и специфические принципы; содержание, отображенное в курсах «Вступление к учительской профессии», «Педагогика», «Основы педагогического мастерства») и место педагогической практики в этой системе. Формулируются задания для студентов-практикантов, направленные на усовершенствование приобретенных умений профессиональной саморегуляции и развитие личностных черт, которые ее определяют. Анализируется опыт будущих педагогов в отмеченном контексте (обобщаются результаты анкетирования). In the article, forming of professional self-regulation of teacher is characterized in the process of passing of pedagogical practice students. Professional self-regulation is determined as personality professional description of teacher, that envisages realization to them of the actions, feelings, reasons, the position and expedient modification of own activity in accordance with the requirements of situation. Technology of preparation of future teachers to professional self-regulation (preparatory, designing and correction stages didactics and specific principles ) and place of pedagogical practice in this system are described. The tasks for students-practice, sent to the improvement of the acquired abilities of professional self-regulation, forming and development of personality lines that determine her, are formulated. Experience of future teachers is analyzed in the marked context (the results of questionnaire are summarized).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпрофесійна саморегуляція вчителя, технологія підготовки майбутніх педагогів до професійної саморегуляції, етапи та принципи підготовки, особистісні властивості, що визначають ПСРВ.uk_UK
dc.subjectпрофессиональная саморегуляция учителя, технология подготовки будущих педагогов к профессиональной саморегуляции, этапы и принципы подготовки, личностные свойства, определяющие ПСРУ.uk_UK
dc.subjectprofessional self-regulation of teacher, technology of preparation of future teachers to professional self-regulation, stages and principles of preparation, personality lines that determine professional self-regulation of teacher.uk_UK
dc.titleФормування професійної саморегуляції вчителя в процесі проходження студентами педагогічної практикиuk_UK
dc.title.alternativeForming of Professional Self-regulation of Teacher is in the Process of Passing of Pedagogical Practice Students.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf394,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.