Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6588
Назва: Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу
Інші назви: Formation of Professional Identity Among Students of the Law College.
Автори: Смолюк, Артем
Smolyuk, Artem
Бібліографічний опис: Смолюк Артем. Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу / А. Смолюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 120-123.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 27-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна самосвідомість, розвиток професійної самосвідомості, формування професійної самосвідомості.
профессиональное самосознание, развитие профессионального самосознания, формирование профессионального самосознания.
professional identity, professional identity development, the formation of professional identity.
Короткий огляд (реферат): На підставі уявлень про професійну самосвідомість, що включає «внутрішню» діяльність, продуктом якої є «Я-концепція», а з інших позицій це – інтегральна якість особистості, що об’єднує і втілює в собі весь її професійний досвід, стаття розкриває структуру та поцес розвитку професійної самосвідомості майбутнього юриста. Основні компоненти структури: сукупність когнітивної, афективної і поведінкової підструктур, зміст яких відображає специфіку юридичної діяльності. Процес розвитку професійної самосвідомості включає загальний і професійний розвиток особистості. При цьому становлення професійної самосвідомості нерозривно пов’язане з розвитком духовного світу людини. Значний вплив на формування професійної самосвідомості справляє розвиток її окремих феноменів, а також умови діяльності та спілкування, у яких відбувається професійний розвиток особистості. На основании представлений о профессиональном самосознании, которое включает «внутреннюю» дея¬тельность, продуктом которой является «Я-концепция», а с другой стороны – интегральным качеством лич¬ности, которое объединяет и воплощает в себе весь ее профессиональный опыт, статья раскрывает структуру и поцесс развития профессионального самосознания будущего юриста. Основными компонентами структуры является совокупность когнитивной, аффективной и поведенческой подструктур, содержание которых отра¬жает специфику юридической деятельности. Процесс развития профессионального самосознания включает общее и профессиональное развитие личности. При этом становление профессионального самосознания, неразрывно связано с развитием духовного мира человека. Значительное влияние на формирование профессио¬нального самосознания производит развитие ее отдельных феноменов, а также условия деятельности и обще¬ния, в которых происходит профессиональное развитие личности. Таковы основные утверждения раскрывает статья.The article reveals the structure and development of professional self-consciousness of future lawyer. It based on the perceptions of professional identity, including “internal” activity, the main product of which is “I-concept”. In other way it is the main integral quality of the personality, which combines and implements professional experience. The main component of the structure is a set of cognitive, affective and behavioural substructures, which contents the specificity of law activity. The development of professional identity includes general and professional development of the individual. The formation of professional identity is inextricably linked to the development of the human mind. The development of certain phenomena, terms of activity and communication have a significant influence on the formation of professional identity. Such a provision is opened by the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6588
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf354,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.