Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯструб, Оксана-
dc.contributor.authorYastrub, Oksana-
dc.date.accessioned2015-07-27T08:36:36Z-
dc.date.available2015-07-27T08:36:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯструб Оксана. Інтерактивні методи формування культури міжособистісної взаємодії в майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній роботі / О. Яструб // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 130-135.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6586-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано актуальну проблему професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи – використання інтерактивних методів у процесі формування їх культури міжособистісної взаємодії в позааудиторній роботі. Мета статті полягає в обґрунтуванні інтерактивних методів ефективного формування культури міжособистісної взаємодії майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній роботі. Відзначено, що інтерактивний метод виступає складовою частиною інтерактивної технології. У процесі формування культури міжособистісної взаємодії студентів дієвими виявилися такі інтерактивні методи: дискусії, прес-конференції, метод аналізу конкретних педагогічних ситуацій, метод «Я сам», кейс-метод, тренінг, метод «золотої середини», «змінювальної тактики», метод «Прес». В статье анализируется актуальная проблема профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы – использование интерактивных методов в процессе формирования их культуры межличностного взаимодействия во внеаудиторной работе. Цель статьи заключается в обосновании интерактивных методов эффективного формирования культуры межличностного взаимодействия будущих учителей начальной школы во внеаудиторной работе. Отмечено, что интерактивный метод выступает составной интерактивной технологии. В процессе формирования куль¬туры межличностного взаимодействия студентов действенными оказались следующие интерактивные методы: дискуссии, пресс-конференции, метод анализа конкретных педагогических ситуаций, метод «Я сам», кейс-метод, тренинг, метод «золотой середины», «сменной тактики», метод «Пресс». In this article the actual problem of training of primary school teachers is analyzed – the usage of interactive methods in creating the culture of inter¬personal interaction in extracurricular activities. The purpose of the article is the justification of interactive methods of creating a culture of effective interpersonal interaction in extracurricular activities. It is noted that the interactive method serves as a part of interactive technology. In the process of creating a culture of effective interpersonal interaction of students, the following interactive methods proved themselves: discussions, press conferences, the method of analysis of specific teaching situations, the “On my own” method, case method, training, method “middle ground”, “сhanging tactics”, method “Press”.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectінтерактивні методи, кейс-метод, культура міжособистісної взаємодії, позааудиторна робота, тренінг, формування культури міжособистісної взаємодії майбутніх учителів початкової школи.uk_UK
dc.subjectинтерактивные методы, кейс-метод, культура межличностного взаимодействия, внеаудиторная работа, тренинг, формирование культуры межличностного взаимодействия будущих учителей начальной школы.uk_UK
dc.subjectinteractive methods, case method, the culture of interpersonal interaction, extracurricular activity, training, a culture of interpersonal interaction for future primary school teachers.uk_UK
dc.titleІнтерактивні методи формування культури міжособистісної взаємодії в майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній роботіuk_UK
dc.title.alternativeInteractive Methods of Creating a Culture of Interpersonal Interaction in the Work of Future Primary School Teachers in the Aspect of Extracurricular Activities.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf410,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.