Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6582
Назва: Зміст консультативної діяльність шкільного соціального педагога: аналітичний огляд наукових джерел
Інші назви: The Content Advisory Activities of the School of Social Pedagogy: an Analytical Review of Scientific Sources
Автори: Гапончук, Олена
Haponchuk, Оlena
Бібліографічний опис: Гапончук Олена. Зміст консультативної діяльність шкільного соціального педагога: аналітичний огляд наукових джерел / О. Гапончук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 146-152.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 26-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: соціальний педагог, соціально-педагогічне консультування, шкільне консультування, консультативна діяльність соціального педагога ЗОШ.
социальный педагог, социально-педагогическое консультирование, школьное консультирование, консультативная деятельность социального педагога общеобразовательной школы.
social teacher, social-pedagogical counseling, school counseling, counseling activity of social teacher of secondary school.
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено та проаналізовано основні напрями дослідження консультативної діяльності соціального педагога ЗОШ: загальні засади соціально-педагогічного консультування в школі; зміст і тематику консультування в діяльності шкільного соціального педагога; основні проблеми консультативної діяльності соціального педагога ЗОШ.В статье выделены и проанализированы основные направления исследования консультативной деятельности социального педагога общеобразовательной школы: общие основы социально-педагогического консультирования в школе; содержание и тематика консультирования в деятельности школьного социального педагога; основные проблемы консультативной деятельности социального педагога общеобразовательной школы.In the article the main directions of research counseling activities of the social teacher of secondary school are identified and analyzed: 1) general bases of the social-pedagogical counseling at school; 2) the content and themes of counseling in activity of school social teacher; 3) basic problems of counseling activity of social teacher of secondary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6582
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf416,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.